۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۳۲۳۶۳
مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان خبر داد:

پذیرش ۲۰ طلبه واجد شرایط در سال تحصیلی جدید

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با اشاره به آغاز مصاحبه از متقاضیان تحصیل در این مدرسه علمیه در دهه دوم ماه مبارک رمضان، گفت: امسال بنا برآن است تا از میان متقاضیان واجد شرایط این مدرسه 20 طلبه را پذیرش کنیم.
حجت الاسلام حسن آذرافروز ، مدير مدرسه علميه بقيه الله(عج) انديمشک سفيران هدايت شمال خوزستان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دستور کار قرار گرفتن آغاز مصاحبه اولیه ورود متقاضیان این مدرسه در سال تحصیلی جدید، گفت: این مصاحبه ها در دهه دوم ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت.

 

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با اشاره به نام نویسی و تشکیل پرونده 40 متقاضی تحصیل در این مدرسه، خاطرنشان کرد: بنا برآن است که در سال تحصیلی جدید 20 طلبه که حائز ملاک ها و شرایط مدرسه باشند، را پذیرش کنیم.

 

حجت الاسلام آذرافروز با بیان ملاک های مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان از جمله بومی شمال خوزستان بودن متقاضیان، معدل 14 به بالا، مدرک تحصیلی دیپلم به بالا، مسجدی بودن و فعالیت در تشکل های فرهنگی تصریح کرد: پذیرش بومی شمال خوزستان از میان متقاضیان شهرستان های اندیمشک، دزفول، شوش و شهرها و شهرک های اطراف آن صورت خواهد گرفت.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به رشد 4 برابری نامنویسی و استقبال متقاضیان از تحصیل در مدرسه بقیه الله شمال خوزستان و ارتقای معدل تحصیلی مدرسه نسبت به سال گذشته اظهارداشت: این ترقی نشان از اجرای برنامه مدون از پیش تعیین شده این مدرسه در سال گذشته دارد که ان شاء الله در فرصت مناسب بیان خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه بقیه الله شمال خوزستان طلبه ها را به سوی شاخصه های تربیت طلبه مدنظر رهبر معظم انقلاب همچون انقلابی بودن، طلبه انقلابی جوان و با نشاط و حضور در میدان عمل مباحث فرهنگی و اعتقادی مردم سوق و در این راستا به تربیت آنها می پردازد./9456/303/ب2

ارسال نظرات