۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۳۱۰۳۵
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین:

رد شبهات وهابیت سرلوحه فعالیت های پایگاه بسیج دانشگاه است

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین با اشاره به تلاش های این پایگاه برای استحکام بخشیدن پیوند حوزه و دانشگاه، رد شبهات را اولویت و سرلوحه فعالیت های پایگاه بسیج امیرالمؤمنین(ع) دانست.
دانشگاه امیرالمؤمنین

فؤاد سیاحی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشکر از زحمات، تلاش ها، خدمات شایان و قابل توجه آیت الله موسوی جزایری در راه اندازی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و اهتمام ایشان به راه اندازی پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه گفت: این پایگاه با پیگیری های و مذاکره های مکرر قائم مقام دانشگاه با سپاه ناحیه دانشجویی پایگاه امیرالمؤمنین(ع) در مهر 94 راه اندازی شد.

 

 مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با تشکر از پیگیری های مجدانه حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد در راه اندازی این پایگاه ابراز داشت: در آغاز فعالیت پایگاه، حمید چعباوی در جلسه شورای دانشگاه به عنوان فرمانده انتخاب و به کارهای فرهنگی و تبلیغی بسیج دانشجویی پرداخت وپس از یکسال اینجانب از سوی سپاه دانشجویی انتخاب شدم.

 

سیاحی با اشاره به عضویت 50 دانشجو برادر در پایگاه دانشجویی امیرالمؤمنین(ع) و اینکه تلاش هایی برای راه اندازی واحد بسیج خواهران صورت می گیرد، اظهار داشت: تعداد اعضا با افزایش دانشجویان دانشگاه در هر ترم رو به فزونی است و در رابطه با بسیج اساتید تاکنون مجوز راه اندازی پایگاه صادر نشده هر چند که تلاش هایی در حال انجام شدن است.

 

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) حامی و پشتیبان ولایت امیرمؤمنان(ع) و اهل بیت(ع) است و با توجه به رشته های این دانشگاه به ویژه رشته ولایت تلاش شده تا در این وادی سیر و فعالیت هایی همچون رد شبهات وهابیت علیه شیعه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

وی در ادامه گفت: پاسخ به شبهات، امامت شناسی، مباحث سیاسی به ویژه درباره ولایت فقیه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، برگزاری مراسم های سوگواری و جشن مرتبط با اهل بیت(ع) و مناسبت های ملی و کرسی آزاداندیشی از برنامه ها و فعالیت های پیش رو پایگاه بسیج دانشجویی امیرالمؤمنین(ع) است.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به تفاوت دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با سایر دانشگاه ها تصریح کرد: پایگاه بسیج دانشگاه با توجه به وجود بیشتر اساتید حوزه و انس دانشگاه با جو روحانیت تلاش کرده تا اعضا پایگاه را از مباحث روز به ویژه مذهبی و سیاسی بهره مند ساخته و آنها را برای جامعه اسلامی مهیا سازد.

 

سیاحی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت های ورزشی و هنری را از دیگر اولویت های این پایگاه برشمرد و اظهارداشت: تلاش می شود تا با اهتمام به جنبه علمی، اخلاقی و ولایی دانشجویان به پیوند حوزه و دانشگاه استحکام ببخشیم.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به اینکه اکثر اعضا پایگاه بسیج امیرالمؤمنین(ع) از فعالان مساجد هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم اعضا این پایگاه اهداف، فعالیت ها، فلسفه تأسیس و رویکرد دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) را در میان سایر اقشار جامعه تبیین و ترویج دهند./9456/302/ب3

ارسال نظرات