۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۴۳۰۳۴۱
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

مردم همواره و در هر شرایطی همراه و پشتیبان نظام هستند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم همواره و در هر شرایطی همراه و پشتیبان نظام هستند، گفت: انقلاب اسلامی نیز با همراهی و مشارکت همین مردم به نتیجه رسید.
حجت الاسلام محمود محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ابراز داشت: مردم همواره و در هر شرایطی همراه و  پشتیبان نظام هستند، انقلاب اسلامی نیز با همراهی و مشارکت همین مردم به نتیجه رسید.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این همراهی و فداکاری های مردم شایسته توجه و پیگیری مشکلات و مسائل زندگی آن ها و مرتفع ساختن آن است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه استانی زرخیز و با ظرفیت ها و منابع غنی است، قومیت ها و مذاهب مختلف اسلامی در این استان با احترام و اخوت در جوار هم زندگی می کنند.

 

وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت های استان همچون خاک حاصلخیز و هوای مناسب و تنوع اقلیمی استان نهایت بهره را برده و از نیروی کار استان استفاده کرد، این امر نه تنها مشکلات بیکاری استان را مرتفع می کند بلکه به رشد اقتصادی کشور نیز کمک خواهد کرد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: متأسفانه عمر مدیریت ها در استان کرمانشاه بسیار پایین بوده و همین امر موجب بروز مشکلات و ایجاد رکود در پیشرفت اقتصادی و فرهنگی استان شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی یادآور شد: مهم ترین وظیفه مسؤولان خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات معیشتی و زندگی آن ها است، نباید تمام مشکلات استان را به دوران جنگ تحمیلی نسبت داد بلکه این رکود در پیشرفت در سال های پس از جنگ نیز تداوم داشت.

 

وی اذعان داشت: مدیریت کارآمد و خوبی در استان صورت نگرفته است، پروژه های خوبی در استان کلید خورده است اما روند پیشرفت این پروژه ها کند بوده و پاسخگوی مشکلات نیست.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: امید است با ثبات در مدیریت های استانی چهره محرومیت از استان زدوده شده و شاهد پیشرفت اقتصادی و فرهنگی مناسبی در استان باشیم./857/202/ب2

ارسال نظرات