۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۲۹۲۷۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدارس علمیه لرستان توسعه می یابند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی کلنگ ساخت و توسعه مدارس علمیه استان زده می شود و برخی مدارس توسعه می یابند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مصلای الغدیر خرم آباد و در جمع خبرنگاران، گفت: حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در سفر دو روزه خویش از مدارس علمیه استان بازدید می کنند.

 

وی با اشاره به این که کلنگ مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی به زمین زده شد، افزود: مراسم کنگ زنی طرح توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد نیز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: مرکز تخصصی زینبیه در طبقات اداری، بخش مدیریت و مرکز آموزشی طلاب خواهر ساخته می شود.

 

وی بیان داشت: توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد نیز در راستای احداث حجره، مدرس و استادسرا انجام می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بازدید از مصلای الغدیر خرم آباد را از دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی عنوان کرد که همراه مسؤولان استانی انجام شد.

 

وی در ادامه با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی امروز از مدارس علمیه رضویه، صادقیه و قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد بازدید می کند، افزود: بازدید از حوزه های علمیه شهرستان های نور آباد، الشتر و بروجرد از دیگر برنامه های سفر نماینده حضرت آیت الله سیستانی است./9459/202/ب2

ارسال نظرات