۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۴۲۸۱۹۷
آیت الله دری نجف آبادی:

نقشه های دشمن با مجاهدت سربازان گمنام امام زمان نقش بر آب شده است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت های شبانه روزی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، همه نقشه های دشمنان علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده اند، گفت: امنیت و آسایش عمومی کشور مرهون تدابیر حکیمانه و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
آیت الله دری نجف آبادی 

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در گفت و گو با خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: مسلمانان بدانند که در سالروز ولادت حضرت مهدی تنها گرفتن جشن کافی نیست و باید افزون بر آن به فقرا، محرومان و نیازمندان کمک کرده و با پهن کردن سفره برای آنها به عشق و ارادت و رضای امام زمان(عج) را نشان دهند.

 

ظلم آل سعود و داعش به مسلمانان

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: امروز شاهدیم در تمام کشورهای مسلمان و شیعه‌نشین دشمنان بسیار زیادی از جمله آل سعود و داعش به مسلمانان ظلم می‌کنند و تمامی این ظلم‌ها تنها با ظهور منجی عالم بشریت از بین می‌رود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت های شبانه روزی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، همه نقشه های دشمنان بر علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده اند، گفت: امنیت و آسایش عمومی کشور مرهون تدابیر حکیمانه و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

 

رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج)

امام جمعه اراک اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در عین حال که در کانون ناامنی ها و در مرکز شرارت های استکبار جهانی، صهیونیست ها و آل سعود قرار دارد ولی امنیت کامل در آن حکمفرما است که این مهم با رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) محقق شده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشاکش بحران های مختلف امنیتی جز به رضایت خداوند در تامین امنیت مردم ایران و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی اندیشند و در این راه متعالی از تقدیم جان عزیز خویش دریغ ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری پاسدار کیان ایران اسلامی بوده اند. 

 

ایران اسلامی امن ترین کشور دموکراسی محور و مردم سالار جهان

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش، زیر ساخت و مقدمه اعتلای کشور در تمام زمینه ها است و در جامعه ای بدون این زیر ساخت ها و چتر امنیتی، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی حاصل نمی شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون آنکه دارای فضایی امنیتی باشد یکی از امن ترین کشورهای دموکراسی محور و مردم سالار جهان است که این موهبت الهی، مرهون عنایت ویژه حق تعالی و درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور به هنگام سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه های مختلف است/302/842/ب1

ارسال نظرات