۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۲۷۹۳۸
با حضور پرشور مردم اردبیل؛

پیکر مطهر شهید مدافع حرم تشییع شد

با حضور گسترده مردم اردبیل پیکر مطهر شهید مدافع حرم، شهید دهقانی نیا پس از اقامه نماز جمعه تشییع و خاکسپاری شد.
تشییع شهید مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، پیکر پاک و مطهر شهید والامقام مدافع حرم شهید هاشم دهقانی‌نیا بعد از اقامه نماز جمعه با استقبال پرشکوه اقشار مختلف مردم از مصلی اردبیل تشییع و در آرامستان غریبان این استان به خاک سپرده شد.

 

حضور اقشار مختلف مردم در تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم شهید هاشم دهقانی‌نیا بسیار باشکوه بود و مردم با تعصب و حزن ویژه این شهید والامقام را به خانه ابدیت خود بدرقه کردند.

 

امروز دیار باقی سبلان حال و هوای اشک و بوی شهادت به خود گرفته است و امروز خطه اردبیل با شور هرچه تمام‌تر آغوش خود را به سوی فرزند سربلند این دیار گشوده است که در این میان حال و هوای مردم این استان نیز به تصویر کشیدنی است به طوری که مردم سینه‌زنان و گریه‌کنان از ساعات اولیه امروز به استقبال شهید مدافع حرم رفتند در آخرین دیدار خود این شهید والامقام استان را به سوی حق بدرقه گفتند.

 

اقتدار و عظمت کنونی کشور را مدیون شهدای مداقع حرم هستیم

مجید خدابخش، استاندار اردبیل در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم، خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام و مدافعان حرم است و ما با جان و دل از آرمان‌ها و ارزش‌های این شهدای والامقام دفاع می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه استقبال بی‌نظیر مردم ولایتمدار اردبیل از شهید مدافع حرم امروز بسیار باشکوه بود، افزود: خیابان‌های اردبیل امروز مملو از جمعیتی شده بود که برای وداع با فرزند دلیر و شجاع این سرزمین آمده بودند و به راستی مردم اردبیل امروز ولایتمداری خود را به طور شایسته به همه ثابت کردند.

 

استاندار اردبیل، بیان کرد: شهدای مدافع حرم با گذشت جان و مال خود درس شجاعت و ایثار را به همگان یاد دادند و به راستی این شهدا نماد حقیقی شجاعت و ایثار هستند و ما قدردان خون این شهدای والامقام هستیم.

 

خدابخش، اظهار کرد: رزمندگان اسلام هم‌اکنون با جان و دل از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند و در سایه این رزمندگان شجاع و دلاور بوده که امنیت و اقتدار امروز در کشورمان حاکم است./202/937/ب1

ارسال نظرات