۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۲۷۶۲۲
استاندار زنجان:

مجلس قوی می تواند از عهده حل مشکلات برآید

استاندار زنجان با ابراز امیدواری از شکل گیری مجلسی قوی گفت: امیدواریم در این دوره یک مجلس قوی شکل بگیرد که دولت را در حل مشکلات داخلی یاری کرده و مشکلات مردم به ویژه در بخش اقتصادی را حل کند.
استاندار زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مجید انصاری استاندار زنجان، امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دهم گفت: در این دوره از انتخابات مشارکت مردم در استان زنجان نسبت به دور اول پایین بوده و آمارها در میزان مشارکت در کل استان چیزی بالغ بر 270 هزار نفر را نشان می داد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با ابراز امیدواری از شکل گیری مجلسی قوی خاطر نشان کرد: امیدواریم در این دوره یک مجلس قوی شکل بگیرد که دولت را در حل مشکلات داخلی یاری کرده و مشکلات مردم به ویژه در بخش اقتصادی را  حل کند.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: 18 برنامه در تحقق اقتصاد مقاومتی متناسب با برنامه‌های ملی تعریف شده که برای هر دستگاه به صورت جداگانه طرح‌ها و پروژه‌هایی مشخص شده است.

 

استاندار زنجان در ادامه اظهار داشت: این برنامه‌ها متناسب با قابلیت های هر استانی برنامه ریزی شده و به صورت برش استانی در راستای اقتصاد مقاومتی تعیین شده است و در حال حاضر نیز این برنامه‌ها به 17 دستگاه ابلاغ شده و ما در حال هدف گذاری برش و نهایی کردن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان هستیم.

 

مجید انصاری در ادامه با اشاره به این که دولت اعتباری را برای رونق برخی از واحد‌هایی که راکد هستند در نظر گرفته است٬گفت: برخی از واحد‌هایی که محصولات آنها در بازار مصرف نمی‌شود یا به روز نیست و یا واحد‌هایی که با دریافت این تسهیلات ظرفیت تولید آنها غیرقابل افزایش است نمی‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به سفر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق به زنجان و حساسیت های آن، گفت: هیچ حساسیت خاصی نیست و برگزاری برنامه سیاسی یک قانون در کشور دارد و هرکس با رعایت آن قانون می تواند هرکسی را دعوت و مراسمی را برگزار کند.

 

وی در پایان تصریح کرد: اینکه برخی ها چون به قانون پایبند نبوده و به حاکمیت قانون قائل نیستند، نباید امروز هم که در مسؤولیت نیستند کارهایشان را خارج از مدار قانون انجام دهند، و هر کس در مدار قانون درخواست خود را انجام دهد حتما دستگاه های مسؤول زمینه سازی کرده و امنیت مراسم را هم فراهم می کنند و وظیفه دارند که این کار را انجام دهند ولی به هر حال باید یک مرجع رسمی دعوت کننده باشد و مسؤولیت برنامه را بر عهده بگیرد./949/302/ب3

ارسال نظرات