۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۲۷۵۱۰
با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری؛

همایش راهکارهای تحقق حوزه انقلابی برگزار شد

همایش راهکارهای تحقق حوزه انقلابی با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب و مدیران و اساتید مدارس علمیه استان بوشهر، مسؤولان سپاه امام صادق(ع) و با سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری برگزار شد.
فغهاعهح فغهاعهح فغهاعهح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان بوشهر،‌ همایش راهکارهای تحقق حوزه‌های انقلابی با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، صبح امروز به همت بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر، در سپاه امام صادق(ع) برگزار شد.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع)، جانشین فرمانده سپاه و معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع)، مدیران حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، مدیر حوزه‌های علمیه برادران، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه، فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب سراسر استان، مسؤولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در نواحی در این همایش حضور داشتند.

 

حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری زاده مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر، گفت: این همایش باهدف انجام پاسخگویی به مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه برگزار شد و مسؤولان، علما و طلاب با هم گفتگو و هم‌اندیشی کردند.

 

وی همچنین از برگزاری دو دوره در فصل تابستان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: تدابیری اندیشیده شده که دو دوره طرح ولایت ویژه طلاب و روحانیان استان بوشهر، در ماه‌های آینده برگزار شود که جزئیات آن را متعاقباً به اطلاع خواهیم رساند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری، سردار جمیری و حجت‌الاسلام دشتی از سخنرانان این همایش بودند.

 

گفتنی است در پایان این همایش، طلاب، اساتید و فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب در سالن سیمیلاتور سپاه، تیراندازی با اسلحه کلاش را آموزش دیدند./102/846/ب1

ارسال نظرات