۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۲۶۲۵۵
با حضور آیت الله صفایی بوشهری؛

نخستین امام جمعه شهر امام حسن بوشهر معرفی شد

طی آئین باشکوهی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حجت الاسلام سید محمد موسوی به عنوان نخستین امام جمعه شهر امام حسن از توابع شهرستان دیلم و منصوب شد.
نخستین امام جمعه شهر امام حسن

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، طی آئین باشکوهی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام سید محمد موسوی به عنوان نخستین امام جمعه شهر امام حسن از توابع شهرستان دیلم و منصوب شد.

 

آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ دینی مردم این بندر برجسته است و همه مسؤولان برای آبادانی شهر امام حسن(ع) و تغییر چهره این شهر تلاش کنند گفت: فرهنگ دینی منطقه امام حسن(ع) یکی از خصایص برتر آن است که جوانان و فرهیختگان این منطقه باید در زمینه فرهنگ بالای این بندر بیشتر مطالعه و پژوهش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر توجه به زیرساخت‌های شهری بندر امام حسن(ع) افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این بندر رشد قابل توجهی یافته ولی تا حالت آرمانی فاصله زیادی دارد که نیاز به توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و رفاهی است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با اعلام اینکه نماز جمعه یک نعمت است، گفت: نماز جمعه ضمن اینکه محلی برای بصیرت افزایی است یک سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه‌جانبه دشمن است.

 

وی با اشاره به نقش مهم و مؤثر امام جمعه در شهر افزود: حضور امام جمعه در شهر نه‌تنها مطالبات مردم را پیگیری و دنبال می‌کند بلکه سبب وحدت و همدلی هرچه بیشتر مردم و مسؤولان می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با ابراز اینکه نماز جمعه از برکات ولایت فقیه است، تصریح کرد: نماز جمعه از ارمغان‌های انقلاب اسلامی است که وحدت و یک‌پارچگی را در جامعه گسترش می‌دهد.

 

امام جمعه بوشهر تنها راه نجات جامعه را ولایت‌مداری دانسته و خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر در طول تاریخ همراه ولایت بوده‌اند و اکنون ادامه دهنده راه ولایت هستند، به‌گونه‌ای که خط مقدم دفاع از ولایت از آن مردم این استان است./102/846/ب1

ارسال نظرات