۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۲۴۶۸۰
۱۶ اردیبهشت ماه؛

نهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود

برترین فرآیندها و نوآوری های آموزش عالی در اختتامیه نهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی و تقدیر می شوند.
شهید مطهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  محمدرضا دارابی، معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست خبری جشنواره شهید مطهری در محل ساختمان قرشی این دانشگاه، گفت: نهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه با حضور وزیر بهداشت برگزار می شود.

 

وی، بزرگداشت شخصیت شهید مطهری و مقام معلم را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان و تصریح کرد: شعار امسال جشنواره متفاوت از سال های گذشته و «تحول و نوآوری در نظام آموزش عالی پزشکی» است. سند تحول نظام آموزش عالی در قالب 11 بسته تدوین و مأموریت های ویژه ای ذیل آن برای هر منطقه دانشگاهی تعریف شده است.

 

دارابی با اشاره به این که این جشنواره ویژه اساتید و در سطح دانشگاه های منطقه9 (خراسان بزرگ)، اظهار کرد: طی فراخوان نهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 77 فرآیند و نوآوری آموزشی از سوی هیأت علمی دانشگاه های منطقه 9 به دبیرخانه ارسال شد که 17 فرآیند از این میان برگزیده شد.

 

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: فرآیندهای ارائه شده به دبیرخانه به عنوان یک متد حداقل شش ماه در دانشگاه مربوطه اجرا شده اند و در صورت گزینش در جشنواره برای آن دانشگاه و سایر دانشگاه ها اجرایی خواهند شد.

 

وی تجلیل از اساتیدی که ارتقای علمی داشته اند، اساتید بازنشسته طی سال 94، حائزین رتبه های برتر جشنواره، دانشگاه های برتر منطقه 9 و دانشجویان نمونه کشوری علوم پزشکی مشهد از برنامه های مراسم اختتامیه جشنواره عنوان کرد.

 

دارابی همچنین از راه اندازی سومین دانشکده مجازی کشور در مشهد خبر داد و گفت: مطابق بسته هشتم سند تحول نظام آموزش عالی، دانشگاه علوم پزشکی مجازی در تهران تأسیس و دانشکده هایی نیز در تهران و شیراز ایجاد شد که در آینده نزدیک در مشهد نیز با سه رشته آموزش پزشکی، تکنولوژی آموزشی و آموزش بهداشت در مقطع کارشناسی ارشد آغاز به کار خواهد کرد.

 

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: اختتامیه نهمین جشنواره شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی مشهد 16 اردیبهشت ماه ساعت 20 در محل تالار ابن سینا برگزار خواهد شد./202/930/ب1

ارسال نظرات