۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۲۴۶۷۰
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

مربیان آسایشگاه معلولان اجر و پاداش الهی و اخروی خواهند داشت

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در جمع مسؤولان و کارکنان آسایشگاه 72 قزوین، گفت: اگر همه مسؤولان قدر فعالان این عرصه را بدانند و مردم هم برای رفع مشکلات و موانع پیش روی چنین مجموعه‌هایی بسیج شوند، اجر و پاداش این کار چیز دیگری است و هر کاری که به خدا وصل شود، ماندگار و ارزشمند خواهد شد.
عابدینی حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت السلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز با حضور در آسایشگاه معلولان 72 تن قزوین، از بخش‌های این مجموعه بازدید و با کارکنان، مربیان و معلولان این مجموعه گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در گفت وگو با مسؤولان و کارکنان این مرکز، تصریح کرد: اگر همه مسؤولان قدر فعالان این عرصه را بدانند و مردم هم برای رفع مشکلات و موانع پیش روی چنین مجموعه‌هایی بسیج شوند، اجر و پاداش این کار چیز دیگری است و هر کاری که به خدا وصل شود، ماندگار و ارزشمند خواهد شد.

 

مربیان این مجموعه اجر و پاداش الهی و اخروی خواهند داشت

امام‌ جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر کارکنان این مجموعه برای جلب رضای خدا کار کنند، تحمل سختی‌ها آسان خواهد شد و کارهایشان با برکت همراه شده و ذخیره آخرتشان می‌شود.

 

حجت السلام والمسلمین عابدینی با بیان این‌که مظلوم‌تر از قشری که هم معلول و هم یتیم هستند در جامعه نداریم، ابراز کرد: امام علی(ع) فرمود هیچ مرد و زن مؤمنی نباشد که دست مهر و نوازش خویش را بر سر یتیمی بکشد مگر آنکه خداوند به اندازه هر مویی که از زیر دست او بگذرد برای او حسنه‌ای بنویسد.

 

گفتنی است، در این دیدار حمیده اصغری، مسؤول مرکز توانبخشی 72 تن بهزیستی قزوین تصریح کرد: حضور مسؤولان موجب افزایش روحیه کارکنان و معلولان این مجموعه می‌شود.

 

وی اظهار کرد: کار کردن در این مجموعه توفیقی الهی است و با عشق و علاقه به بچه‌هایی که در این مجموعه هستند خدمت می‌کنیم.

 

اصغری افزود: این مجموعه دارای چهار اتاق است که بهزیستی در اختیار ما قرار داده اما فضایی که در اختیار داریم برای 40 نفر معلول فضای بسیار کمی است و این کودکان تفریح و سرگرمی بسیار کمی دارند.

 

32 نفر از معلولانی که در این مجموعه هستند از سوی بهزیستی معرفی شده‌اند

وی ادامه داد: این مجموعه به‌ صورت خصوصی اداره و مدیریت می‌شود اما 32 نفر از معلولانی که در این مجموعه هستند از سوی بهزیستی معرفی شده‌اند و از طریق یارانه بهزیستی حمایت می‌شوند.

 

مسؤول آسایشگاه معلولین 72 تن قزوین در پایان گفت: برای این مجموعه زمینی را از زمین شهری خریداری کرده‌ایم اما هزینه دریافت انشعاب آب، برق و گاز بسیار بالا است و از مسؤولان در این امر تقاضای همکاری و مساعدت داریم./873/202/ب2

ارسال نظرات