۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۲۴۶۳۴
منتخب مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی:

تولید داخلی یکی از اصلی ترین شاخصه های اقتصاد است

احمدی با اشاره به این که نبود تولید در هر کشوری آسیب بزرگی است، گفت: امروز اصلی ترین مسأله کشور اقتصاد بوده و اصلی ترین مسأله اقتصاد نیز اشتغال است و اشتغال هم امکان پذیر نیست مگر با سرمایه گذاری.
فریدون احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، دکتر فریدون احمدی، منتخب مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع مردم زنجان، با اشاره به ارجحیت تولید بر دیگر بخش های اقتصاد گفت: اصلی ترین مسأله مملکت اقتصاد بوده و اصلی ترین مسأله ی اقتصاد نیز اشتغال است و اشتغال هم امکان پذیر نخواهد شد مگر با سرمایه گذاری؛ از این رو شعر بنده همان اقتصاد مقاومتی است که رهبر انقلاب مطرح کرده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که در جمهوری اسلامی خلق ثروت مقدس می باشد افزود: ما باید سرمایه ایجاد کرده و شروع به سرمایه گذاری در شهر زنجان نماییم، چرا که ایجاد سرمایه فوق العاده حساس بوده و با کوچک ترین اشتباه نابود می شود و در صورت نابود شدن، کشور از نطر اقتصادی فلج می شود.

 

این مقام مسؤول در ادامه با ارائه اولویت بندی برنامه خویش در مجلس دهم تصریح کرد: فعال سازی واحد های تعطیل و نیمه تعطیل در عرصه کشاورزی، صنعت، معدن، سرپا ماندن واحدهای تولیدی برای اشتغال از جمله اولویت های اصلی بنده در مجلس شورای اسلامی است.

 

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای ایجاد واحد های تولیدی مانند صنعت، معدن و کشاورزی، بکار گیری مجدد پتروشیمی در زنجان، دوخطه کردن راه آهن و توسعه فرودگاه زنجان از جمله دیگر اولویت های بنده در مجلس دهم است.

 

وی در پایان با اشاره به شروع مجدد پتروشیمی زنجان و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی تصریح کرد: اصلی ترین اولویت بنده شروع به کار پتروشیمی است، چرا که این شرکت مردم را بدبین به سرمایه گذاری کرده در این بخش ها کرده است./202/949/ب1

ارسال نظرات