۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۲۳۹۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تولید داخلی بهترین راهکار برای مقابله با تحریم ها و تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان تولید داخلی را بهترین راهکار مقابله با تحریم ها خواند و گفت: با تکیه بر توان داخلی و تولیدات داخلی کشور وابستگی در شرایط تحریم ها از بین می رود و اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا می‌کند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با اعضای تشکل های کارگری، کارفرمایی، کارگران، مدیران و مسؤولان شورای هماهنگی رفاه اجتماعی استان که در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، گفت: کار پیکره اصلی اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با بیان اینکه اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند توجه به مقوله کار و کارگر است، افزود: با کار بیشتر باید زمینه تحقق این امر را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه اگر جامعه کارگری به میدان بیاید تحقق اقتصاد مقاومتی شتاب بیشتری به خود می گیرد، اظهار داشت: در این راستا باید روحیه جهادی بین کارگران تقویت شود.

 

وی تصریح کرد: با تقویت روحیه جهادی و برنامه ریزی در زمینه افزایش ساعات کاری می توان در تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان توسعه استان را در سایه کار و تولید دانست و افزود: تولید داخلی بهترین راهکار برای مقابله با تحریم ها است.

 

وی در ادامه با اشاره به برداشت دو میلیارد از پول های بلوکه شده ایران، عنوان داشت: با این اقدامات باید دانست آمریکا و همدستانش دزد هستند و برای وابستگی و تحریم ایران از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت استفاده از تولیدات داخلی، خاطرنشان کرد: با تکیه بر تولید داخلی و استفاده از محصولات داخلی زمینه های وابستگی در شرایط تحریم از بین می رود و تحقق اقتصاد مقاومتی نیز تسهیل می شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت بهبود کیفیت کالاهای داخلی، عنوان داشت: با صرف هزینه در جهت تولید کالای داخلی و برای مقابله با تحریم ها باید به دنبال بهبود کیفیت کالاهای داخلی باشیم.

 

محرومیت لرستان در پی عدم استفاده از منابع استان است

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه محرومیت لرستان در پی عدم استفاده از منابع استان همچون آب، معادن، هوا و میراث فرهنگی است، اظهار کرد: استان دارای سرمایه های عظیمی است و برای دستیابی به رشد اقتصادی و زندگی بهتر باید از آنها استفاده کرد.

 

وی یادآور شد: برای بهبود تولید در استان و خروج از محرومیت با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان که عامل ایجاد سرمایه است، باید شیوه های سنتی تولید و کسب و کار را تغییر دهیم./9459/202/ب2

ارسال نظرات