۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۲۳۶۵۰
آیت الله علوی گرگانی:

ولایت فقیه سد محکمی در برابر توطئه دشمنان است

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: امروز ولایت فقیه سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی است و ما با پشتیبانی از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار با اقشار مختلف مردم  با بیان اینکه قرآن کتاب خوشبختی و سعادت انسان ها است، اظهار کرد: خداوند در قرآن توصیه های بسیار زیادی برای مومنان  دارد که با عمل کردن به آن ها انسان به سعادت خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه خداوند در بیش از 80 آیه قرآن کریم نسبت به رعایت تقوا توسط انسان ها توصیه کرده است، بیان کرد: یکی از مهمترین راه های رسیدن به تقرب خداوند تقوا است  و انسان ها در رعایت تقوا بایستی به واجبات عمل و محرمات را ترک کنند.

 

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان اینکه طبق توصیه خداوند باید با صادقین باشیم، افزود: ما باید همواره با امام زمان باشیم و از ولی فقیه که نایب بر حق امام زمان(عج) است حمایت کنیم، باید توجه داشته باشیم که ولایت فقیه یعنی ولایت اهل بیت(ع)  و ما همواره باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان همواره در سدد توطئه بر علیه جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: امروز خون هدا و هدایت های امام گونه رهر معظم انقلاب کشور را از خطرات دشمن مصون کرده است ولی ما باید در همه شرایط هشیاری خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمنان به توطئه های خود دست یابد.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: دشمنان بدانند ما برای حفظ این انقلاب خون داده ایم و اجازه نخواهیم داد خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد شود./858/پ202/ج

ارسال نظرات