۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۲۳۶۱۷
فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نباید برای آب و نان با خون شهدا معامله کرد

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مگر می شود از ریل و مسیر مستقیم خارج شده و برای نان و آب، عزت و شرف و خون شهدا را معامله کنیم.
شهداء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدجعفر اسدی، فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید حسن شفیع زاده و شهدای توپخانه سپاه که در مسجد جامع تبریز برگزار شد، اظهار داشت: شهادت به تعبیر رهبر انقلاب بهترین فرجام هاست و بزرگداشت شهدا وظیفه ای بزرگ است.


وی با بیان این‌که استقبال مردم تبریز از شهدای مدافع حرم نشان دهنده تبعیت مردم آذربایجان از رهنمودهای ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: باید صف خود از دشمن را مشخص کنیم. مگر می شود از ریل و مسیر مستقیم خارج شده و برای نان و آب، عزت و شرف و خون شهدا را معامله کنیم؟


فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب کرده و شهید داده ایم تا اسلام ناب محمدی داشته باشیم و گرنه اسلام آمریکایی از قبل وجود داشت. امام راحل هنگام پذیرش قطع نامه و نوشیدن جام زهر هم گفت کینه مقدس خود را در سینه نگه دارید. امامی می گفت آمریکا شیطان بزرگ است؛ حال عده ای می گویند آمریکا دشمن نیست و می توان با آن به توافق رسید. 


اسدی با تأکید بر این‌که واقعیت دشمنی آمریکا در همان گام اول مشخص شده است، گفت: رفته بودند که سر خیلی چیزها توافق کنند اما رهبری فرمود فقط مذاکره درباره موضوع هسته ای. رهبری از همه دولت ها حمایت می کند ولی این منافی وظیفه ما یعنی بصیرت نیست.


وی با بیان این‌که دشمن ما صهیونیسم است و ریشه دشمنی ها در آمریکا و اسرائیل است، تصریح کرد:. آل سعود هم آل صهیونی است که نه اهل قرآن و نه اهل اسلام می باشد. ما در جنگ تحمیلی فهمیدیم باید روی پای خودمان بایستیم و امروز جوان های ما موشک هایی با برد 2 هزار متری و با دقت کمتر از ده متر ساخته اند.


فرمانده اسبق سپاه عاشورا ادامه داد: امروز یکی از شاگردان شهید شفیع زاده در سوریه از حلب تا جنوب دمشق خط آتش را مدیریت و همه نیروهای جبهه مقاومت را هدایت می کند. قسم می خورم هر چیزی که برای ملت ایران لازم باشد به جای واردات می تواند در همین تبریز ساخته شود.


اسدی افزود: امروز اگر با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دین خدا را یاری کنیم؛ به یقین خدا یاریمان خواهد کرد. نباید به فروش نفت متکی باشیم که یک نفر می آید و به جنگ آمریکا می رود قیمت نفت به بالای 120 دلار می رسد، ولی وقتی یک نفر اهل سازش می آید قیمت نفت به زیر 30 دلار می رسد. چرا باید به فکر افزایش صادرات نفت باشیم؟ آمریکا در روز روشن از ما دزدی می کند و کسی صدایش در نمی آید.


این فرمانده جبهه مقاومت اسلامی با تأکید بر تداوم راه شهدا اظهار داشت: راه شهدا راه انبیا و اولیا الهی است؛ دلبستگی به دنیا است که سبب می شود با وعده های دنیوی فریب مان دهند تا از صف اسلام ناب محمدی جدا شویم. چرا باید برای یک تکه نان دستمان را جلوی آمریکا دراز کنیم؟ همه زیبایی این مملکت به ولایت فقیه است./935/202/ب3

 

ارسال نظرات