۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۲۳۵۲۵
فرمانده سپاه عاشورا: 

سازش با غرب به معنای تسلیم است

سردار کریمیان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند کسانی بر سر کار آیند که اهل سازش و مدارا با استکبار باشد.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در نشست بصیرتی فرماندهان و بسیجیان سپاه آذرشهر با بیان این‌که نفوذ فرهنگی، فکری و سیاسی دشمن تا تغییر ساختارها و ماهیت اصلی نظام پیش خواهد رفت، اظهار داشت: نفوذ دشمن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور امری جدی است.


وی با تأکید بر حضور فعال بسیج در میادین جنگ نرم و جبهه های فرهنگی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند کسانی بر سر کار آیند که اهل سازش و مدارا با استکبار باشند، چرا که می دانند سازش با غرب مقدمه براندازی انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.


سردار کریمیان بسیج را جریان‌ساز و نیرویی پویا و فعال دانست و تصریح کرد: بسیج نیرویی پیش رونده و پیش برنده و تفکر بسیجی تفکری استکبارستیز است، بنابراین باید کسانی وارد بدنه نظام شوند که دارای تفکر بسیجی باشند، همان مسأله ای که امروز دشمنان نظام نگران تحقق آن هستند.


فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که پشتوانه مردمی، وحدت و ولایت‌مداری به عنوان پایه‌های اصلی اقتدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمن در یک سناریوی از پیش تعیین شده سعی در استحاله باورها و تضعیف پایه‌های اقتدار نظام اسلامی دارد.


سردار کریمیان با تشریح فتنه‌ها و توطئه های دشمنان انقلاب در طول سالیان گذشته، اظهار داشت: اولین برنامه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد فتنه قوم گرایی و تجزیه مانند قائله خلق مسلمان در آذربایجان و ایجاد آشوب در دیگر استان ها بود تا از حرکت رو به جلوی انقلاب جلوگیری کند.


وی افزود: دومین برنامه دشمن ایجاد انحراف در انقلاب و مبانی آن از سوی گروهک های منافق و منحرف بود تا به ایجاد تشکیک در شعارهای انقلاب بین مردم بپردازند، در حالی که شعار مردم نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی بود و این توطئه دشمن نیز با هوشیاری امام (ره) ومردم با شکست روبرو شد.


فرمانده سپاه عاشورا جنگ علیه انقلاب از سوی استکبار را توطئه دیگر دشمنان دانست و تصریح کرد: وقتی دشمن نتوانست از صدور انقلاب به خارج از کشور توسط عومل خود فروخته داخلی موفقیتی بدست آورد، به تشویق صدام برای حمله به نظام اسلامی ایران پرداخت که البته در این میدان نیز شکست خورد.


سردار کریمیان گفت: دشمنان نظام با شکست در جنگ نظامی امروز به جنگ نرم روی آورده و تاکتیک و روش خود را تغییر داده اند، تا به اهداف خود که همان جابجایی ارزش ها با غیر ارزش هاست، برسد اگر در راستای منویات رهبر انقلاب حرکت کنیم باز دشمن شکست خواهد خورد./935/101/ب2

 

ارسال نظرات