۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۳۲۵۸۸۲
وزیر اطلاعات در دامغان:

وحدت و امنیت لازمه رشد همه‌جانبه کشور است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات در دامغان گفت: تکیه بر منابع و توانمندی‌های داخلی در کنار ارتباط هدفمند با خارج از کشور و وجود امنیت فیزیکی و روانی در جامعه لازمه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
وزير اطلاعات در دامغان وزير اطلاعات در دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم در جریان سفر خود به شهرستان دامغان در قالب بیست و ششمین سفر استانی هیئت دولت به استان سمنان در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان دامغان در حسینیه اعظم حضرت اباالفضل(ع) این شهرستان اظهار داشت: دولت گام‌های متعددی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برداشته که حصول نتیجه آن نیازمند زمان است.

 

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه از لازمه‌های شکوفایی اقتصادی است، افزود: سرمایه گذاران بسیاری به دلیل امنیت بالا و بی مثال کشور ما مایل به سرمایه‌گذاری در ایران هستند اما آنچه امنیت فیزیکی را کامل و تقویت می‌کند، امنیت روانی است که اصل مهم و ضروری آن تقویت وحدت ملی است.

 

وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه اختلاف افکنی و تفرقه ابهت جامعه اسلامی را کاهش می‌دهد، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم چرخ و ماشین اقتصادمان به سرعت به گردش درآید باید زمینه وحدت را در جامعه بیش از پیش فراهم کنیم و بجای کاشتن تخم کینه، بزر محبت بین مردم و مسؤولان بپاشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی آرامش و امنیت کشور را مطلوب اسلام و نظام اسلامی برشمرد و با بیان اینکه بستر رشد معنوی، اقتصادی، اجتماعی در چنین جامعه‌ای مهیا می‌شود، تصریح کرد: امروز مردم منطقه و حتی ساکنان قلب اروپا ناامنی را با تمام وجود احساس می‌کنند اما مردم کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و اقتدار نظام از نعمت امنیتی بی بدیل برخوردار هستند.

 

دشمن همه تلاش خود را برای ناامن کردن کشور ما انجام می‌دهد

 

وزیر اطلاعات افزود: امنیت موجود در شرایطی است که دشمنان تمام تلاش خود را برای ناامن کردن کشور ما بکار بسته‌اند اما توطئه‌های آنان به وسیله فرزندان غیور ایران اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی می‌شود همان‌گونه در چند روز گذشته دسیسه تروریست‌ها برای انفجار در یکی از مراکز جمعیتی کشور خنثی شد.

 

وی اظهار داشت: هم‌افزایی نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان، هوشیاری سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی، دیدگان نافذ فرزندان وطن و سربازان گمنام امام زمان(عج)، دستگاه قضایی و مدیریت سیاسی کشور زیر نظر دیدبان هوشیار و رهبر فرزانه و مدبر انقلاب اسلامی، امنیت امروز کشور را با تلاش دستگاه‌های خدمتگذار امنیتی ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را یکی از بهترین انتخابات‌های تاریخ انقلاب از منظر امنیتی عنوان کرد و گفت: در این حماسه مردمی فضایی رقابتی پرشور و پرنشاط اما به دور از التهاب و تنش در کشور حکم‌فرما بود و رویکرد وزارت اطلاعات نیز مدیریت و برخورد با هرگونه التهاب آفرینی، تخریب و ایجاد تنش از سوی هرگروه یا جناح سیاسی بوده است./977/پ202/ج1

ارسال نظرات