۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۳۲۵۸۶۱
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران:

گرایش به غرب با روحیات انقلابی مردم منافات دارد

خبرگزاری رسا ـ جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران گفت: پس از فروپاشی شوروی، آمریکا به دنبال مهار قدرت انقلاب اسلامی ایران است که به عنوان قدرت بلامنازع منطقه و جهان مطرح شود، از این نظر غرب‌گرایی با روحیات انقلابی مردم منافات دارد.
عبدالله داورزني - معاون سازمان بسيج - همايش بسيجيان خراسان شمالي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عبدالله داورزنی جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه امروز در نشست بصیرتی که در مسجد فاطمیه شهرضا و در جمع مردم این شهرستان برگزار شد عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در دوران حاضر، حفظ عناصر ماندگاری نظام، یعنی مردمی بودن، استقلال ملی و ارزش‌های دینی است.
 
وی تصریح کرد: حضور افراد وابسته به غرب و افرادی که مدام سخن از لزوم راضی نگه‌داشتن کد خدا می‌زنند، یکی از مهم‌ترین و بدترین مخاطراتی است که حیات انقلاب اسلامی را تهدید می‎کند.
 
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران یادآور شد: هیچ‌کس گمان نمی‎کرد افرادی که روزی در صف یاران صدیق انقلاب و امام (ره) بودند، برای حفظ منافع مادی و قدرت‌طلبی خود، نظام اسلامی را به دیکتاتوری متهم کرده و در برابر جریان خروشان ملت انقلابی ایران ایستادگی کنند.
 
داورزنی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شهرضا گفت: از شهری که مردم آن به نام شهید همت افتخار می‌کنند، باید فردی در مجلس حاضر شود که در تمام مجامع داخلی و خارجی، زنده کننده یاد و خاطره آن شهید بین‌المللی باشد.
 
وی گفت: زندگی مسالمت با آمریکا نتیجه‌ای جز از بین بردن روحیه انقلابی مردم ندارد؛ آمریکا در دوران پس از فروپاشی شوروی سابق، به دنبال کسب یک پیروزی بزرگ دیگر در عرصه بین‌المللی است تا به عنوان سلطان بلامنازع جهانی مطرح شود، آنچه که سیاست‌مداران آمریکا دنبال می‌کنند، مهار قدرت انقلاب اسلامی است.
 
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: در بخشی از انتخابات، دست دشمن کاملاٌ هویداست، دشمن به دنبال نفوذ عناصر وابسته به خود در ارکان تصمیم‌گیر نظام است و از این نظر به فرموده رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین مسئله در دوران پسا برجام، مسئله نفوذ عناصر وابسته به دشمن در نظام است.
 
داورزنی اظهار کرد: صندوق‌های رأی هم می‌تواند عناصر انقلابی و مؤمن را به کنار بزند و باعث انزوای آن‌ها شود، و هم می‌تواند دست‌های دشمن در براندازی نظام و نفوذ عناصر وابسته به آن را قطع کند و تمام این عوامل مشروط به نحوه عملکرد مردم است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شهرهایی که نمایندگان خود را روانه مجلس شورای اسلامی کرده‌اند نیز، نباید گمان کنند وظیفه خود را تمام کرده و دیگر هیچ مشگلی پیش نمی‌اید؛ مردم باید از وکلای خود در مجلس بخواهند بر اساس موازین دینی و آرمان‌های متعالی ولایت عمل کنند.
 
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی همواره در کانون توجه رسانه‌ها و سیاست‌گذاران غربی قرار دارد، زیرا تحولات این نظام نقش مؤثری در موقیعت آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه خاورمیانه و جهان دارد.
 
داورزنی ابراز کرد: برخی افراد در حالی که غرب و آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهند که نیروهای مؤمن و انقلابی نظام در داخل کشور با اقدامات خود سبب ترس آن‌ها شده‌اند؛ غرب به توان انقلابی مردم ما ایمان دارد، اما برخی عناصر داخلی هنوز به این مسأله ایمان نیاورده‌اند.
 
وی تصریح کرد: سازشکاری در فرهنگ انقلابی مردم ایران جایی ندارد، امام خمینی(ره) بت‌های پوشالین دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست و راهی را در برابر همه ما قرار داد که استقامت، پایداری و بصیرت ارکان اصلی آن هستند.
 
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران در پایان، گفت: پس از فروپاشی شوروی، آمریکا به دنبال مهار قدرت انقلاب اسلامی ایران است که به عنوان قدرت بلامنازع منطقه و جهان مطرح شود، از این نظر غرب‌گرایی با روحیات انقلابی مردم منافات دارد./868/202/ب3
ارسال نظرات