۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۳۲۵۷۲۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

همسران طلاب سعادتمندترین افراد هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه همسران طلاب سعادتمندترین زن ها هستند، گفت: آن ها با وجود همسرانی متدین هم از سعادت دنیوی و هم از سعادت اخروی برخوردارند.
حجت­الاسلام محمد حجتي، امام جمعه موقت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش طلاب و روحانیان مبلغ و شاغل استان کرمانشاه شامگاه گذشته با حضور طلاب و روحانیان و خانواده های آن ها در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه با حضور در این مراسم با تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه ابراز داشت: برگزاری چنین محافلی موجب قرب و نزدیکی بیشتر خانواده های طلاب می شود و این امر بسیار پسندیده ای است.


امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: نقش بانوان در شکل گیری شخصیت اعضای خانواده بسیار حائز اهمیت است و نقش همسران طلاب و روحانیان با توجه به سختی های شغل همسران آن ها بسیار برجسته تر و ویژه تر است.


استاد حوزه علمیه بیان داشت: طلاب و روحانیان با هدف کسب رضایت الهی این راه را برگزیدند و خانواده های آن ها با علم به این امر کمبودها و سختی ها و شداید مسیر زندگی را متحمل می شوند.


حجت الاسلام حجتی زندگی امیرمؤمنان (ع) و حضرت فاطمه (س) را بهترین الگو برای زندگی طلاب و خانواده های آن ها بیان کرد و عنوان داشت: تحمل فقر و سختی در دوران زندگی با تأسی از زندگی بزرگان دین آسان تر می شود.


وی خاطرنشان کرد: قطعا طلابی که از حمایت خانواده خود بهره مند باشند در آینده از نظر علمیت و خدمات برجسته در جامعه موفق تر ظاهر می شوند و عکس این حالت نیز صادق است.


امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: همه روحانیان ایثارگر هستند و کمبودهای مادی در زندگی را با نیت کسب رضای الهی تحمل می کنند.


حجت الاسلام حجتی در پایان یادآور شد: همسران طلاب سعادتمندترین زن ها هستند زیرا با وجود همسرانی متدین و خدا شناس، هم در زندگی دنیوی از آرامش و سعادت برخوردارند و هم در زندگی اخروی سعادتمند خواهند بود./857/202/ب1

ارسال نظرات