۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۳۲۵۵۵۹
خرداد ماه در قم؛

دومین همایش پیاده روی طلاب و روحانیان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش پیاده روی طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه به همت تربیت بدنی و سلامت جسمانی حوزه علمیه استان قم برگزار می‌شود.
همايش پياده روي طلاب و روحانيون حوزه‌هاي علميه

حجت الاسلام سید صادق پاکدل، رییس اداره سلامت بدنی حوزه علمیه قم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه های اداره سلامت بدنی برای طلاب، اظهار داشت: دومین همایش پیاده روی طلاب و روحانیان به مناسب گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، خرداد ماه در قم برگزار می شود.

 

وی افزود: این همایش با مشارکت خیل عظیمی از ارادتمندان صاحب العصر و الزمان امام مهدی(عج)، از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام پاکدل با بیان اینکه این همایش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم، جامعه المصطفی العالیمه و مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار می شود، اظهار داشت: در پایان این مراسم با تقدیر از مشارکت کنندگان در این حرکت عظیم؛ جوایزی به رسم یادبود اعطا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تاکنون جلسات مختلفی برای برگزاری این همایش انجام داده ایم که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و جامع بتوانیم همایش را با کیفیت و کمیت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار کنیم.

 

وی یادآور شد: سال گذشته نخستین همایش بزرگ پیاده روی طلاب و روحانیان با استقبال گسترده طلاب در مسیر میدان معلم تا مسجد جمکران برگزار شد که این همایش پیاده روی از ساعت 8 صبح آغاز و سپس با انجام مراسمی در شبستان کربلای مسجد جمکران پایان یافت.

 

حجت الاسلام پاکدل گفت: در این مراسم حجت الاسلام محمود ملک دار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا دوست محمدی نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی حضور داشتند./917/302/ب2

ارسال نظرات