۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۳۲۵۳۵۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا:

شهدای مدافع حرم مایه عزت و آبروی اسلام ناب هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این‌که شهدای مدافع حرم مایه عزت و آبروی اسلام ناب هستند، گفت: درس بزرگ شهدا، ولایتمداری و تبعیت از رهبری است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران شنبه شب در مراسم گرامیداشت دومین شهید مدافع حرم شهرستان نکا اظهار داشت: به برکت خون های پاک شهدا به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کردیم که در مقابله با دشمن از گذشته قوی تر بوده و در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی قرار داریم.

 

امام جمعه موقت نکا افزود: جوانان ما برای دفاع از ارزش های اسلامی و نظام مقدس جان در طبق اخلاص گذاشتند و راه شهادت را با بصیرت برگزیدند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که شهدای ما در راه اعتلای اسلام گام نهادند، یادآور شد: سرنوشت مسلمانان با قرآن و عترت گره خورده است و فردی نمی‌تواند بگوید من با قرآن به سعادت می‌رسم نیاز به اهل بیت(ع) ندارم و یا اینکه بگوید من با اهل بیت به سعادت واقعی می‌رسم نیازی به قرآن ندارم.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به ولایت مداری حضرت زهرا(س)، گفت: این بانوی بزرگ اسلام با حمایت از ولایت در مسیر دفاع همه جانبه از ولایت گام برداشت و شهید راه ولایت شد و شهدای مدافع حرم ما نیز با الگوپذیری از این بانو در راه اهل بیت(ع) و دفاع از ححرم گام نهادند و با شهادت خود درس بزرگ اسلام خواهی و قرار گرفتن در مسیر اهل بیت(ع) به ما دادند.

 

وی افزود: همان‌گونه که مردم و بسیاری از جوانان این آب و خا ک به فرمان ولی زمان خود خمینی کبیر با غیرت تمام در طول هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک ایران در دستان دشمنان باقی بماند امروز نیز جوانان پرورش یافته در مکتب تشیع و شاگردان مکتب عاشورا همچون شهید مدافع حرم  سالخورده در هر نقطه از سرزمین های اسلامی حاضرند از تشیع دفاع کنند چه بسا می دانند در این را به شهادت میرسند و آنها شهادت را فوز عظیم می‌دانند.

 

حجت‌الاسلام غلامی گفت: ملت با ولایت عهد و پیمان بستند، در دوران قبل و بعد از انقلاب با امام راحل و بعد از ان با رهبر عظیم الشأن تجدید بیعت کردند و با حمایت از ولایت دشمن را مأیوس تر می کنند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا  همچنین با اشاره به تلاش های گسترده دشمن در فتنه 88 و توطئه کمرنگ کردن جایگاه و نقش ولایت فقیه، تصریح داد: دشمن سعی کرد فاصله بین نخبگان ایجاد کند همچنانکه در فتنه 88 بعضاً مردود شدند و ریزش کردند و مردم حلقه واسطه به ولایت نزدیک‌تر شدند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که مستکبران برای مقابله با جبهه حق برنامه ریزی داشته و قضیه را به راحتی رها نمی کنند، یادآور شد:  اگر مردم ما در مسیر انقلاب نبودند این مسیر ارزنده و متعالی به راحتی پیش نمی رفت و اکنون در این جایگاه قدرت و اقتدار نبودیم.

 

وی با اشاره به اهمیت مقابله با جنگ نرم دشمن و ایجاد بصیرت، گفت: باید برای حفظ نظام تابعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه داشته باشیم و در همه حال پشتیبان رهبر و آرمان‌های انقلاب باشیم.

 

گفتنی است، محمد تقی سالخورده شهید 29 ساله نکایی و دومین شهید مدافع حرم است که یک دختر دو ساله بنام «زینب» از او به یادگار مانده است که شنبه شب 21 فروردین ماه 95 در درگیری سوریه به شهادت رسید و روز سه شنبه 24 فروردین ماه با تشییع از مقابل سپاه ناحیه نکا در مزار شهدای زادگاهش روستای شهاب الدین نکا، به خاک سپرده شد./1317/202/ب2

ارسال نظرات