۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۲۵۲۶۳
مبلغان جهادی(84)

حمایت مسؤولان لازمه خدمت­رسانی بهتر گروه­های جهادی

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم وحی با اشاره به تأثیر فعالیت گروه­های جهادی گفت: مسؤولان نباید با مشاهده فعالیت این گروه­ها دست روی دست بگذارند؛ حمایت مسؤولان و از خودگذشتگی گروه­های جهادی می­تواند مکمل یکدیگر در ارائه خدمات بهتر به مردم باشد.
نمايي از تبليغ جهادي طلاب در مناطق محروم کرمان

حجت­الاسلام هاشم­آبادی، مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم وحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بیان برخی از مؤلفه­های شخصیتی مبلغان جهادی پرداخت و خاطرنشان کرد: محقق بودن، آشنابودن به آسیب های اجتماعی، مردمی بودن، اهل مطالعه، تبلیغ بدون توقع مالی، ایثار و از خودگذشتگی از مؤلفه­هایی است که مبلغان جهادی باید داشته باشند.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم وحی درباره تأثیر فرهنگ جهادی را در گسترش آموزه های دینی اظهار داشت: اینکه انسان قصد قربت می­کند و بدون هیچ گونه توقعی به تبلیغ می­رود و در بین مردم حاضر می­شود، در گسترش آموزه های دینی تأثیر می­گذارد.

 

این مبلغ دینی وضعیت تبلیغ جهادی در کشور را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: در صورتی که گروه­های تبلیغی به کار خود ادامه دهند و پیش روند، اثرات خوبی را خواهد داشت؛ این مسأله سبب نمی شود که سازمان‌ها، ارگان‌ها و وزارت­خانه­ها دست روی دست بگذارند.

 

وی حمایت مسؤولان را لازمه خدمت­رسانی بهتر گروه‌های جهادی دانست و گفت: مسؤولان باید امکانات و شرایط را فراهم کردن کنند که مقدماتی برای و ایثار و خودگذشتگی دست اندرکاران گروه های جهادی است.

 

حجت­الاسلام هاشم­آبادی یادآور شد: حمایت مسؤولان و از خودگذشتگی گروه­های جهادی می­تواند مکمل یکدیگر در ارائه خدمات بهتر به مردم باشد و ثمره­ای در بر خواهد داشت؛ خلوص نیروهای جهادی زمانی خواهد بود که زمینه ها مساعد باشد و در غیر این صورت ثمره­ای نخواهد داشت.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی نسیم وحی درباره دوری گروه­های جهادی از موازی­کاری­ها خاطرنشان کرد: ابتدا هر گروه باید منطقه را شناسایی کند و آسیب­ها و راهکارها نیز مورد بررسی قرار گیرد؛ همچنین گروه­های جهادی باید قبل از شروع اردوی خود، هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند تا موازی­کاری­ صورت نگیرد.

 

این مبلغ دینی درباره آسیب نرساندن تبلیغ به تحصیل اظهار داشت: اگر در ایام غیر درسی باشد لطمه ای نمی رساند و در ایام تبلیغی دروس حوزه تعطیل است و طلاب می توانند به تبلیغ بپردازند؛ حتی مبلغان می توانند در اردوی جهادی با یکدیگر به درس و بحثشان بپردازند./822/ت302/ی

ارسال نظرات