۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۳۲۵۰۰۶
مدیر آموزش و تربیت مسجد جمکران مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که 40 کارگاه آموزشی در ایام آغازین سال جدید در شبستان قرآنی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: حدودا 3 هزار زائر در ایام نوروز در کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند.
جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سجاد نیکخو، مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به این که مسجد مقدس جمکران کارگاه‌های آموزشی متنوعی در ایام نوروز ویژه زائران برگزار کرد، گفت: در شبستان قرآنی مسجد مقدس جمکران، 40 کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته از جمله فاضلی مهرآبادی، راسل و گلپور در ایام نوروز برگزار شد.

 

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی در موضوعات روش حفظ قرآن کریم، تربیت فرزند بدون تنبیه، حفظ قرآن کریم با بازی، دعوت خوش آغاز به نماز و امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در قرآن برگزار شد.

 

حجت الاسلام نیکخو افزود: سبک زندگی قرآنی، روش صحیح‌خوانی قرآن کریم، معیارهای انتخاب همسر از دیدگاه قرآن مجید، تکنیک‌های آرامش در خانواده و ... از دیگر کارگاه‌های آموزشی بود که در ایام نوروز در شبستان قرآنی برگزار شد.

 

وی با بیان این که هر روز به طور میانگین، 12 دوره کارگاه آموزشی برگزار می‌شد، تصریح کرد: حدودا 3 هزار زائر در ایام نوروز در کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند که از همه استان‌های کشور در این کارگاه‌ها حضور داشتند.

 

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان به ترتیب از استان‌های قم، تهران و آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و اصفهان بودند، همچنین 15 زائر غیرایرانی نیز در این کارگاه‌ها شرکت کردند./907/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات