۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۲۴۹۶۸
نماینده بجنورد در مجلس:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تغییر ساختارها و دیدگاه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده منتخب مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تغییر ساختارها و دیدگاه‌ها در کشور است.
علي قرباني- نماينده بجنورد در مجلس دهم علي قرباني- نماينده بجنورد در مجلس دهم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، علی قربانی، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، امروز در نخستین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی، با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال 95 انتخاب شده است، اظهار کرد: همه باید برای تحقق این شعار نقش خود را به درستی ایفا کنند.

 

وی با بیان اینکه «دو صد گفته چون نیم کردار نیست»، تأکید رهبری بر اقدام و عمل درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی را نیز در همین راستا دانست و افزود: با وجود اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی از چند سال پیش از سوی رهبری مطرح شد اما در این سال‌ها در عرصه عمل اتفاق ویژه‌ای برای اقتصاد مقاومتی نیفتاد.

 

قربانی تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند تغییر دیدگاه‌ها و ساختارها هستیم زیرا تا زمانی که همان دیدگاه‌ها و راهکارهای قدیمی مدنظر ما باشد نمی‌توانیم در این عرصه به مؤفقیت قابل‌توجهی دست یابیم.

 

منتخب مردم پنج شهرستان استان خراسان شمالی که در رقابت‌های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شعار «تغییر» را برای خود انتخاب کرده بود، گفت که در مجلس دهم تلاش می‌کند تا با حفظ استراتژی و سیاست‌های کلی نظام، برای بهبود تولید و افزایش بهره‌وری از طریق اعمال این اصلاحات و تغییرات فعالیت کند.

 

وی با اشاره به اینکه رسالت مسؤولان و مجریان برای خدمات‌رسانی به مردم و رفع مشکلات موجود بسیار خطیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به همسو بودن دو نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم استان خراسان شمالی با دولت یازدهم، مسؤولیت ما برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های موجود در سطح این شهرستان‌ها سنگین‌تر شده است.

 

قربانی در ادامه با تأکید بر مشارکت همگانی در راستای اقدام و عمل در رابطه با اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: با توجه به گستردگی جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نقش زیرمجموعه این وزارتخانه در پیشبرد اقتصاد مقاومتی، باید تلاش شود تا با برنامه‌ریزی مناسب گام‌های بلندی در راستای توسعه استان در قالب اجرای اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خاتمه از مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا مشکلات قانونی و پیشنهادهای مرتبط با دستگاه خود را به منظور پیگیری در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وی ارائه کنند./9314/302/ب1

ارسال نظرات