۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۳۲۴۹۲۹
از سوی مؤسسه علامه مجلسی اصفهان صورت می گیرد؛

حمایت از پایان نامه های متناسب با قطب های فکری و فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه آموزشی عالی حوزوی علامه مجلسی اصفهان از پایان نامه های طلاب که متناسب با قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی باشند حمایت مادی و معنوی می کند، هدف این حمایت ها، ارتقاء سطح علمی و پژوهشی طلاب با توجه به اولویت‌ها است.
پايان نامه
موسسه علامه مجلسي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حامد اهتمام، معاون پژوهشی مؤسسه آموزشی عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این مؤسسه از پایان نامه های طلاب که متناسب با قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است حمایت مادی و معنوی به عمل خواهد آورد.

 

وی ادامه داد: ارتقاء سطح علمی و پژوهشی طلاب بالأخص سطح کیفی پایان نامه های متناسب با اهداف و مأموریت های دفتر تبلیغات اسلامی و قطب های فکری و فرهنگی و تسهیل فرآیند های اداری پژوهشی از اهم اهداف و برنامه های این معاونت است.

 

معاون پژوهشی مؤسسه علامه مجلسی(ره)، افزود: همکاری و ایجاد ارتباط با مراکز پژوهشی، برنامه ریزی و تدارک کارگاه ها، نشست ها و همایش های فاخر، همچنین راه اندازی حلقه های علمی و پی گیری رسمیت بخشی انجمن های علمی و تسهیل دسترسی هدفمند طلاب به منابع علمی، از دیگر اهداف این معاونت است.

 

اهتمام با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در موضوع تشخیص الویت های علمی و پژوهشی گفت: تشخیص نیاز ها و اولویت های علمی در برنامه ریزی های آموزشی مهم است و با توجه به امکانات محدود و نیاز های فراوانی که وجود دارد، نباید در کارهای علمی و پژوهشی غیر اولویت دار سرمایه گذاری شود.

 

معاون پژوهشی مؤسسه آموزشی عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) تصریح کرد: با توجه به جهت گیری دفتر تبلیغات اسلامی به سمت قطب های فکری و فرهنگی، حمایت ویژه ای از پایان نامه های متناسب با آن صورت خواهد گرفت و همه نشست ها و کارگاه ها با محوریت و اولویت قطب ها انجام می شود. /869/102/ب2

ارسال نظرات