۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۳۲۴۹۱۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همگانی شدن روحیه انقلابی و جهادی است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب باید روحیه انقلابی و جهادی در سطح جامعه همگانی و فراگیر شود.
حجت الاسلام يعقوبي- آيين تجليل از دست اندرکاران ستاد گراميداشت دهه فجر حجت الاسلام يعقوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، عصر امروز در آیین تجلیل از اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر استان که با حضور معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه ملت جاهل، فقیر و دارای فقر فرهنگی و فساد همواره در ظلمت بوده و هیچ‌گاه روی سعادت را نمی‌بینند، اظهار کرد: انبیای الهی مردم را به نور و رحمت فرا می‌خواندند و دین اسلام نیز بهترین و کامل‌ترین برنامه برای دست‌یابی به این سعادت دنیوی و اخروی است.

 

وی با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران نیز پس از مدت‌ها دوران ظلم و ستم، سرانجام مؤفق شدند با تکیه بر اسلام و نیروی خود رژیم ستم‌شاهی را نابود کرده و نظام جمهوری اسلامی را جایگزین آن کنند، افزود: باید قدردان این نعمت بوده و برای تقویت روزافزون آن تلاش کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه ملتی که پیروزی را به دست آورده و به قله مؤفقیت می‌رسد نباید از صبر و شکر غافل شود، اضافه کرد: شاکر و صابر بودن برای نعمت‌ها، نقش مهمی در رشد و پیشرفت انسان‌ها و جامعه دینی دارد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به برکات انقلاب و نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی نعمت بزرگ اسلام فراگیر، استقلال، آزادی، عزتمندی در دنیا و حق تعیین سرنوشت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

 

وی با بیان اینکه این دستاوردها همه در سایه تلاش‌ها و حمایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی به دست آمده است، اظهار کرد: ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران در طول حدود چهار دهه گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی بارها اثبات کرده‌اند که همچنان پشتیبان اسلام و انقلاب و نظام اسلامی بوده و هر جا که نیاز به حضور و حماسه‌آفرینی آن‌ها باشد با تمام توان در صحنه حاضر می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: این ملت سال به سال پرشورتر و باشکوه‌تر در صحنه‌های مختلف ملی، مذهبی و انقلابی ازجمله راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف شرکت کرده و درعین‌حال در برابر سختی‌ها و تهدیدها و تحریم‌های دشمنان نیز جانانه مقاومت می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه نباید در اجرای کارها و اقدامات اداره‌زده و برنامه‌زده شویم، تصریح کرد: به طور کلی برنامه‌هایی چون راهپیمایی‌ و تظاهرات که مظهر حضور مردم هستند در برنامه نمی‌گنجند چرا که خود مردم به صورت خودجوش در صحنه حاضر شده و حماسه‌آفرینی می‌کنند.

 

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه مردم ایران بارها باورمندی، تعهد و پایبندی خود به نظام اسلامی را اثبات کرده‌اند، افزود: مسؤولان باید قدردان این ملت بوده، خود را خادم آن‌ها دانسته و با تلاش بیشتر زمینه خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم را فراهم کنند.

 

وی با اشاره به انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب، با تأکید بر لزوم نقش‌آفرینی همگانی برای تحقق این شعار، اظهار کرد: امسال باید با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد در راستای تحقق این خواسته مهم رهبری و ضرورت اساسی کشور گام بردارد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب باید روحیه انقلابی و جهادی در سطح جامعه همگانی و فراگیر شود./9314/202/ب2

ارسال نظرات