۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۳۲۴۲۱۷
مسؤول هماهنگی برنامه های سالروز عملیات بازی دراز:

بزرگداشت عملیات بازی دراز تیری به قلب دشمنان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول هماهنگی برنامه های سالروز عملیات بازی دراز با اشاره به حضور خودجوش هیئات مذهبی، طلاب و روحانیان و عموم مردم در راستای برگزاری بزرگداشت عملیات بازی دراز، گفت: بزرگداشت عملیات بازی دراز تیری به قلب دشمنان انقلاب اسلامی است.
بازي دراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه هماهنگی به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز صبح امروز با حضور روسای هیئات مذهبی، فعالان وطلاب فعال فرهنگی برگزار شد.

 

محسن جلیلی مسؤول هماهنگ کننده برنامه های فرارسیدن سالروز عملیات بازی دراز ابراز داشت: تمهیدات لازم در جهت صعود خانواده های شهدا، جوانان و نوجوانان، رزمندگان دفاع مقدس، مسؤولان و عموم مردم به ارتفاعات بازی دراز اندیشیده شده است.

 

وی بیان داشت: عملیات بازی دراز سربلندی و اقتدار انقلاب اسلامی در دفاع مقدس را به رخ دشمنان انقلاب می کشاند از این رو هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم تیری بر قلب دشمنان خوانخوار انقلاب اسلامی است.

 

جلیلی حضور خودجوش هیئات مذهبی، روحانیان حوزه های علمیه و همچنین عموم مردم را در راستای برگزاری برنامه های بزرگداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز را مرهون سربلندی و محبوبیت شهدا و دفاع مقدس در بین مردم دانست و تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی با نام شهدا همچنان مقتدر و با عظمت در منطقه و جهان است.

 

این فعال فرهنگی با تشریح برنامه های سالروز عملیات بازی دراز مطرح کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در طول مسیر، پخش نواهای حماسی و دفاع مقدس، نصب پرچم و بنرهایی با تصویر شهدا و وصایای آن ها و موارد دیگر به برکت حضور فعالان فرهنگی در عرصه انجام می گیرد.

 

وی ابراز داشت: ویژه برنامه ای به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات بازی دراز در جوار بقعه متبرکه امامزاده احمد بن اسحاق (ع) با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوری و عموم مردم برگزار می شود.

 

جلیلی تأکید کرد: تمام تلاش فعالان فرهنگی و نیروهای خودجوش مردمی در جهت راحتی و آسایش زائران شهدای گمنام بازی دراز و ارتفاعات و منطقه عملیاتی بازی دراز می باشد.

 

این مسؤول گفت: اعزام راویان دفاع مقدس چند روز قبل از برگزاری مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز نیز از برنامه های ویژه است که با حضور در مدارس و میان دانش آموزان آن ها را با مکتب و ویژگی های آسمانی شهدا آشنا می کنند.

 

جلیلی در پایان مطرح کرد: شهدا قهرمانان و پرچم داران حضرت حجت (عج) هستند که چراغ هدایت و روشنی بخش روزگار سیاه و تاریک بشریت می باشند، حضور در ارتفاعات بازی دراز لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا می باشد./857/202/ب3

ارسال نظرات