۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۳۲۴۱۹۷
برای دومین دوره در رشته مذاهب اسلامی؛

پذیرش دانش پژوه در مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی مشهد آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی از بین واجدین شرایط در مقطع سطح سه حوزه علمیه (کارشناسی ارشد) دانش‌پژوه می‌پذیرد.
پوستر

حجت الاسلام محسن افضل آبادی، مسؤول مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی در مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از آغاز پذیرش طلاب سطح سه حوزه علمیه در این مرکز تخصصی خبر داد.

 


وی خاطر نشان کرد: با توجه به فضای به وجود آمده در جهان اسلام و حاکم شدن گفتمان تکفیر در برخی از کشورهای اسلامی شناخت عقاید و نقد عالمانه این تفکر، یکی از اولویت‌های موجود در حوزه‌های علمیه است.

 


مسؤول مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی در مشهد با بیان اینکه این مرکز تخصصی تحت اشراف دفتر مرجع فقید حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی (ره) و با مجوز مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان است، اظهار داشت: این مرکز برای دومین دوره در رشته مذاهب اسلامی سطح سه از طریق آزمون ورودی و مصاحبه دانش‌پژوه می‌پذیرد.

 


وی در ادامه به شرایط پذیرش این موسسه اشاره کرد و افزود: اتمام سطح دو حوزه علمیه و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه از شرایط پذیرش این مرکز تخصصی است.

 


حجت الاسلام افضل آبادی با بیان اینکه حافظین قرآن کریم، نهج البلاغه و دارا بودن سوابق علمی پژوهشی در زمینه مذاهب اسلامی از اولویت های پذیرش این مرکز است، به مزایای پذیرفته شدگان در این مرکز اشاره و خاطر نشان کرد: اعطای کمک‌هزینه تحصیلی، چاپ و نشر آثار دانش‌پژوهان، بهره‌مندی از اساتید مجرب و اعطای مدرک علمی سطح 3 (کارشناسی ارشد) از جمله مزایای این مرکز تخصصی است.

 


حجت الاسلام افضل آبادی در پایان با بیان اینکه مواد آزمون در دو سطح عمومی و تخصصی است، عنوان کرد: طلاب و فرهیختگان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی
www.markazfeqhi.ir/mazaheb/enrollment-mazaheb مراجعه و یا با تلفن 05132253877 تماس بگیرند.

 


خاطر نشان می شود آدرس مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی در مشهد: خیابان آیت الله بهجت (ره)، آیت الله بهجت 1/9، بینادل 1، است./859/302/ب1

ارسال نظرات