۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۳۲۳۹۰۵
معاون آموزش حوزه های علمیه کرمان:

مسابقات قرآن و عترت طلاب کرمان در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه کرمان گفت: مسابقات قرآن و عترت در استان کرمان به جهت مأنوس شدن طلاب با قرآن انجام شده که از همه طلاب استان کرمان برای شرکت در این مسابقه دعوت شده است.
مرحله استاني مسابقات قرآن و عترت

 حجت الاسلام فرهاد معافی، معاون آموزش حوزه های علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه کرمان در مدرسه محمودیه در حال برگزاری است.

 

وی افزود: این مسابقات به جهت مأنوس شدن طلاب با قرآن انجام شده که از همه طلاب استان کرمان برای شرکت در این مسابقه دعوت شده است.

 

حجت الاسلام معافی با بیان این که این مسابقات با داورانی از قم انجام می شود، اظهار داشت: آقایان زهدی، نصراللهی و ملک ثابت ازداوران مسابقات قرآن و عترت حوزه های علمیه کرمان هستند که داوری این مسابقات را بر عهده گرفته اند.

 

وی ابراز داشت: تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه 130 نفر بوده که از این تعداد80 نفر شرکت کرده‌اند که آرزوی موفقیت برای همه این دوستان را از خداوند آرزومند هستم.

 

حجت الاسلام معافی با اشاره به این که این مسابقات در حوزه علمیه محمودیه کرمان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: حفظ قرآن، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی از جمله رشته های این مسابقات محسوب می‌شوند.

 

وی در پایان گفت: از بین تعداد شرکت کننده به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد./9707/303/ب2

ارسال نظرات