۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۲۳۸۳۸
مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

مبلغان پیشگامان کار فرهنگی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مبلغان را پیشگامان کار فرهنگی دانست و گفت: مبلغ دین بودن یک قدرت است و باید قدر و منزلت دانسته و نهضت سیره نویسی حضرت فاطمه(س) را ایجاد کنیم.
حجت الاسلام عيسي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید محمد عیسی نژاد آتشگاه، مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز در همایش کوثر هدایت در دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: باید سیره نبوی را داشته باشیم و این سیره حضرت زهرا(س) را بیان کنیم.

 

وی به نقش های مختلف حضرت زهرا(س) اشاره و اظهار کرد: حضرت نقش دختری، همسری، شهروندی و تعاملات اجتماعی داشت که با خطبه خوانی های خود این نقش را ایفا می کرد.

 

حجت الاسلام عیسی نژاد آتشگاه پیام رسانی را از دیگر نقش های حضرت فاطمه(س) بیان و ابزار کرد: با وجود این که در آن زمان رسانه نبود اما حرکت های دینی بسیار تأثیر گذاری را ارائه کردند.

 

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مبلغان را پیشگامان کار فرهنگی دانست و گفت: مراجع و علما منبعی هستند که نور افشانی می کنند و ما این نور را از این مراجع گرفته و روشنی بخش دین و دینداری مردم هستیم.

 

وی به ضرورت مطالعه جهادی و اجتهادی تأکید و بیان کرد: در حال حاظر مطالعه جهادی و اجتهادی نیاز است تا آن‌ها از منابع به دست آورده و الگوهای مثبت و منفی را بیان کنیم.

 

حجت الاسلام عیسی نژاد آتشگاه با تأکید به فرهنگ سازی در جامعه، ابراز کرد: در قرآن چهره‌هایی مانند حضرت خدیجه، حضرت مریم و حضرت فاطمه را داریم که به عنوان الگو به بشریت ارائه دهیم.

 

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که تفکر فمینیستی همه زندگی را نابود کرده است، اظهار کرد: این تفکر همه زندگی را از نظر جنسی به تصویر می کشد و حس مادری، پدری و همسری مفهوم خود را از دست داده است و همه چیز را به مسلخ برده است.

 

وی با اشاره به فرهنگ غنی دینی، گفت: ما فرهنگ غنی داریم که باید ارزش ها و سنت دینی را عرضه کنیم.

 

حجت الاسلام عیسی نژاد آتشگاه مبلغ دینی را یک قدرت دانست و گفت: مبلغ دین بودن یک قدرت است و باید قدر و منزلت دانسته و سیره حضرت فاطمه(س) را به تصویر بکشیم.

 

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: حضرت فاطمه(س) حیات کوتاهی داشتند اما در زندگی ایشان نکات بسیاری وجود دارد که در قرآن نیز بیان شده است.

 

وی با تأکید بر نهضت سیره نویسی، اظهار کرد: اگر نهضت سیره نویسی را به راه انداخته و سیره حضرت زهرا (س) را متناسب با نیاز جامعه عرضه کنیم انقلاب جدید در عرصه معرفتی ایجاد کرده ایم./1310/202/ب1

ارسال نظرات