۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۲۳۸۰۴
مسؤول اداره مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

توانمندسازی مبلغان برای ترویج فرهنگ فاطمی از اهداف همایش کوثر هدایت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اداره مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مؤثرسازی سیره حضرت زهرا(س) و توانمند سازی مبلغان برای ترویج فرهنگ فاطمی از جمله اهداف همایش کوثر هدایت است.
توانمندسازی مبلغان برای ترویج فرهنگ فاطمی از اهداف همایش کوثر هدایت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، هشتمین همایش علمی کاربردی کوثر هدایت با موضوع تعالی باورها و رفتارهای زنان در فرهنگ فاطمی پیش از ظهر امروز به همت امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی در این دفتر برگزار شد.

 


حلیمه شیخ علیشاهی، مسؤول اداره مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار رسا، با بیان این که این این همایش برای هشتمین بار در حال برگزاری است، گفت:  از سال 1387 این همایش ها در خراسان رضوی هر ساله با حضور طلاب و مبلغان مشهد و شهرستان های استان برگزار می شود.

 

 

وی به اهداف این همایش اشاره و اظهار کرد: مؤثرسازی سیره حضرت زهرا(س) و توانمند سازی مبلغان برای ترویج فرهنگ فاطمی از جمله اهداف همایش کوثر هدایت است.

 

 

شیخ علیشاهی خاطرنشان کرد: در همایش امسال ظرفیت های فرهنگ فاطمی در ارتقای سطح زندگی بانوان تبیین و سه کارگروه عمده در حوزه مسؤولیت های فردی، خانوادگی و اقتصادی به ارائه موضوع پرداختند.

 

 

مسؤول اداره مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به شرکت 250 خواهر مبلغ در این همایش، ابراز کرد: 70 خواهر مبلغ از شهرستان های سرخس، جوین، تربت حیدریه، تربت جام، سبزوار، گناباد و خواف در این همایش شرکت داشته اند.

 

 

زلفی زاده، دبیر علمی این همایش نیز با بیان این که امور مبلغان خواهر از ماه ها قبل کار خود را برای برگزاری این همایش آغاز کرده است، گفت: با حضور اساتید و مبلغان موضوعاتی پیشنهاد و سه موضوع مسؤولیت های فردی، خانوادگی و اقتصادی براساس فرهنگ فاطمی انتخاب شدند.

 

 

وی افزود: اتاق فکر این همایش به بررسی و مطالعه در این زمینه پرداخته و ویژه نامه کوثر هدایت تهیه شد که در اختیار شرکت کنندگان در این همایش قرار گرفته است./1310/202/ب1

ارسال نظرات