نقش سازمان تبلیغات در تحقق و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی غیر قابل انکار است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نخستین نشست مدیران و کارمندان استانی این سازمان در سال جدید، با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: باید راهکارهایی برای اقتصاد مقاومتی در حوزه فرهنگ اندیشیده شود و این از ضرورت ها است.
وی تبیین و تشریح اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم ترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و ابراز داشت: به یقین نقش سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی غیرقابل انکار است که باید کارکنان این مجموعه نسبت به این مسأله مهم توجه جدی داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری حضور در میان مردم و نشر احکام نورانی اسلام را یکی از وظایف اصلی مدیران سازمان تبلیغات در شهرستان ها بیان کرد و افزود: مدیران شهرستانی باید در همه عرصه های فرهنگی و تبلیغی حضور فعال و مؤثر داشته باشند و بکوشند که در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی قدم بردارند.
این مقام مسؤول با اشاره به شایستگی و لیاقت نیروهای انسانی استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: نیروهای این استان در همه عرصه ها نیروهایی کارآمد، کیفی، خدوم و صادق هستند.
حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که تلاش های خوبی در استان صورت گرفته و همه پیشرفت ها مدیون نظام اسلامی است، تصریح کرد: در تشکیلات اداری سازمان تبلیغات این استان در مجموع 64 پست کارشناسی دیده شده است که باید پیگیری کنیم این پست ها در سال جدید افزایش پیدا کنند.
وی با اشاره به مستندسازی 30 درصد املاک استان چهارمحال و بختیاری، این میزان را بسیار ناچیز دانست و بر پیگیری مستندسازی املاک در سال جدید تأکید کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ا بیان این که اعتبارات فرهنگی اختصاص یافته به این اداره کل نسبت به میزان فعالیتای فرهنگی بسیار ناچیز است، گفت: بکوشیم از ایجاد توقعات بیش از توان جلوگیری کنیم.
این مقام مسؤول همچنین با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابی این استان، گفت: شخصیت حقیقی و حقوقی ما جدای از هم نیست و بایستی برای انتخابات با ظرافت کار کرد و بدون طرفداری از شخص خاص مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم.
حجت الاسلام مرتضوی در پایان با بیان این که ما در سازمان تبلیغات اسلامی یک خانواده هستیم و باید هم تعاملات درون سازمانی و هم تعاملات برون سازمانی را افزایش دهیم، اظهار داشت: به یقین تعامل مستمر با ائمه جمعه، فرماداران، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه ها و اشخاص با نفوذ نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی سازمان تبلیغات خواهد داشت که باید در دستور کار مدیران این مجموعه قرار گیرد./9457/202/ب2