۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۲۳۶۳۰
مبلغان جهادی(81)

تشریح فعالیت­های گروه تبلیغی­ جهادی امام مبین در ایام نوروز

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه تبلیغی­جهادی امام مبین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این گروه گفت: این گروه جهادی طرح فرهنگی عیدی آسمانی را در ایام نوروز برگزار کرد که با استقبال بیشتری نسبت به سال­های گذشته از تمامی سنین مواجه شد.
غرفه - گروه تبليغي امام مبين در شهرستان فسا

حجت­الاسلام عظیم رسولی، مدیر گروه تبلیغی­جهادی امام مبین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره تبلیغ این گروه در ایام نوروز خاطرنشان کرد: این گروه برای دومین سال متوالی برنامه طرح فرهنگی عیدی آسمانی را در ورودی شهر فسا در استان فارس برگزار کرد که در قالب چهار غرفه بود.

 

این مبلغ دینی به معرفی فعالیت­های این گروه پرداخت و اظهار داشت: غرفه کودک که مخصوص دانش آموزان بود و برنامه­های متنوع و شادی داشتیم  که با سنین کودکان بسیار متناسب بود و از جمله می توان به مار و پله مذهبی اشاره کرد؛ در این بنر اعمال خوب کودک اعم از امور درسی، خانواده و مذهبی که انجام می­داد، از طریق پله صعود می­کرد و مبلغ مربوطه با لحنی که دلنشین کودکان باشد، ببان می­کرد و اگر عمل بدی از او سر می زد، سقوط می­کرد و این در روحیه بچه­ها تأثیرگذار بود.

 

وی افزود: بنر دیگری بود که بازی دارت بر روی آن نمایش داده می­شد که گناهان و اعمالی که امروزه بسیار مبتلابه است انتخاب شده و بر روی بنر حک شده بود و اگر آن کودک سه تیر بر روی یک کلمه می­زد، هدیه ای را به او تقدیم می­کردیم و بر این اساس برنامه­هایی را اجرا می­کردیم و داستان­ها، آیات و روایاتی را برای او بیان کرده که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم.

 

مدیر گروه تبلیغی­جهادی امام مبین تصریح کرد: یکی دیگر از غرفه­ها، غرفه فرهنگی بود که ویژه والدین کودکان برپا شده بود و سخنرانی­ها و برنامه­هایی تدارک دیده شده بود که استقبال بالایی را داشت و حتی برای والدین نیز مسابقه داشتیم و سؤالاتی مطرح می­شد و در پایان هدیه­ای را تقدیم می­کردیم.

 

حجت­الاسلام رسولی درباره غرفه گفتمان دینی نمایشگاه این گروه گفت: غرفه گفتمان دینی از دیگر غرفه­های این نمایشگاه بود که پرسش و پاسخ و ارائه مشاوره را شامل می­شد و افرادی که به صورت فردی سؤالاتی را داشتند، به آنجا مراجعه می­کردند.

 

این مبلغ دینی با اشاره به استقبال از برنامه­های این گروه گفت: استقبال از این غرفه ها نسبت به سال گذشته بسیار بالا بود، به طوری که در هر روز بیش از 500 نفر مراجعه می­کردند و امام جمعه، شهرداری، فرمانداری و شورای اسلامی شهر شهرستان فسا برای اجرای این برنامه­ها همکاری زیادی داشتند و همچنین دفاتر برخی از علما ما را مورد حمایت قرار دادند.

 

وی در پایان افزود: همچنین این گروه جهادی در ایام فاطمیه در روستاهای شهرستان فسا به تبلیغ پرداخت؛ در این ایام در حدود 15 تا 20 روستا حضور پیدا کردیم.

 

حجت‌الاسلام رسولی اظهار داشت: فعالیت­های این گروه در تمام ایام تبلیغی برگزار می­شود و سال گذشته در ایام اعتکاف، در هفت منطقه مراسم اعتکاف را برگزار کردیم./822/ت302/ی

ارسال نظرات