۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۲۳۶۲۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

اجازه ندهیم رهنمودهای رهبری در اقتصاد مقاومتی قربانی منافع شخصی و گروهی شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر همدلی و هم افزایی در راستای دستیابی به اقتصاد پایدار، مقاوم و با ثبات، گفت: اجازه ندهیم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی قربانی منافع شخصی، حزبی و گروهی شود.
مديرکل تبليغات اسلامي هرمزگان

حجت الاسلام سید شکرالله زندوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به نقش دستگاه‌های رسانه و تبلیغات در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: دستگاه های مزبور اعم از صدا و سیما، مطبوعات، مبلغین و فضای مجازی و بقیه نقش آفرینان در این عرصه به صورت هماهنگ عمل کنند.

 

وی در ادامه افزود: برای تحقق این امر مهم که از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جاری است باید ضعف های اقتصادی و نیازمندی ها را شناسایی و سرمایه گذاران را جهت سرمایه گذاری در امر تولید تشویق کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، بر جلوگیری از واردات به ویژه واردات مصرفی که ارز کشور را هدر می دهد تاکید کرد و گفت: تا آنجا که امکان دارد باید از انجام این اقدام جلوگیری به عمل آید و مسیر را برای صادرات کالاهای استاندارد و با کیفیت با هدف جلب اعتماد مصرف کنندگان خارجی هموار کنند.

 

وی همچنین بر برطرف کردن قوانین و مقرراتی که زمینه فساد، تبعیض و ویژه خواری را فراهم می کند تأکید و تصریح کرد: باید قوانین شفافی برای تشخیص و تعیین وظایف مجلس و دیگر دستگاه های موثر در قانونگذاری وضع شود.

 

حجت الاسلام زندوی تأکید داشت: باید در هر استانی یک ستاد با رویکرد تحقق اقتصادی مقاومتی تشکیل و همه دستگاه ها و نهادهای ذیربط در آن حضور یابند و زمینه را برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم و راه را هموار سازند.

 

وی ادامه داد: امروز سرمایه گذاران از ورود به این وادی خوف ناک وحشت دارند زیرا واگذار کنندگان زمین و ارائه دهندگان خدمات و همچنین نظارت کنندگان هر کدام راهی جداگانه رفته و یک سرمایه گذار که با ذوق و شوق به این وادی ورود پیدا می کند با موانع دست و پا گیر که بعضا سر از کار شکنی ها در می آورند روبه رو می شود.

 

حجت الاسلام زندوی ادامه داد: بنابراین برخی سرمایه‌داران بهترین راه برای بهره گیری از سرمایه خود را سرمایه گذاری در بانک و استفاده از سود آن بدون هیچ گونه دغدغه را انتخاب می کنند.

 

وی تاکید کرد: کشوری که بخواهد از نظر اقتصادی رشد کند باید امنیت را برای سرمایه گذاران و مسیر را برای سرمایه گذاری رهموار کند در غیر این صورت باید دور تولید و اشتغال خط کشید و اقتصاد مقاومتی را فراموش کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، اقتصاد مقاومتی یک حقیقت انکار ناپذیر دانست و گفت: سیاست های این نوع از اقتصاد با شعار، تبلیغات، همایش، نصب بنر تبلیغاتی محقق نمی شود تنها راه را برای سودجویان و ادامه تزلزل اقتصادی همچون دوران گذشته فراهم می آورد.

 

حجت الاسلام زندوی گفت: دستگاه تبلیغاتی با ظرفیت عظیم در اختیار، باید در راستای تحقق سیاست کلی نظام که برگرفته از ستاد مذبور است حرکت کرده و خود را موظف به اجرای آن برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی بدانند.

 

وی در پایان خواستار همکاری و همیاری همه دست اندرکاران نظام برای تحقق فرمایشات رهبر دور اندیش و دلسوز و آگاه شد و تأکید کرد: اجازه ندهیم رهنمودهای معظم له قربانی منافع شخصی، حزبی و گروهی شود بلکه همه باید برای رسیدن به یک اقتصاد پایدار، مقاوم و با ثبات اقدام کرد و در عمل به مردمی که چشم انتظار برطرف شدن مشکلات اقتصادی شان هستند نشان داد./851/302/ب2

ارسال نظرات