۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۲۳۶۰۷
مدیر مدرسه جزائریه شوشتر خبر داد؛

پذیرش 40 طلبه در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه جزائریه شوشتر از پذیرش 40 طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پذیرش از میان داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و سیکل صورت خواهد گرفت.
حوزه علميه

حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه جزائریه شوشتر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که مهلت ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه تا 20 فروردین که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه قابل تمدید است، ابراز داشت: شرایط پذیرش در مدرسه جزائریه بر طبق شرایط تعیین شده از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه است.

 

وی با اشاره به این که این حوزه همچون دیگر حوزه ها در سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه خواهد داشت، گفت: تلاش می کنیم در سال تحصیلی جدید حدود 40 طلبه در پایه اول پذیرش داشته باشیم.

 

مدیر مدرسه جزائریه شوشتر با بیان این که پذیرش طلبه از میان دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و سیکل صورت خواهد گرفت، افزود: تلاش است به صورت مساوی از هر دو مقطع در سال تحصیلی جدید پذیرش داشته باشیم.

 

حجت الاسلام سبزی با بیان این که توانایی و امکانات مدرسه و وجود اساتید مجرب در پذیرش این تعداد طلبه در سال تحصیلی جدید مؤثر است، اظهار داشت: وجود مناطق و شهرهای بزرگ در کنار شوشتر عامل دیگری در پذیرش بوده و ما شاهد استقبال علاقه مندان برای ثبت نام در حوزه هستیم.

 

وی با اشاره به این که این حوزه همچون دیگر حوزه ها در سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه خواهد داشت، گفت: تلاش می کنیم در سال تحصیلی جدید حدود 40 طلبه در پایه اول پذیرش داشته باشیم.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: تأسیس مدرسه جزائریه به 300 سال پیش و اواخر دوره صفوی باز می‌گردد و در زمان کنونی 220 طلبه در پایه های اول تا خارج مشغول تحصیل هستند.

 

مدیر مدرسه جزائریه شوشتر در پایان سخنان خود با بیان این که پذیرش طلبه بدون آزمون در بعضی موارد صورت گرفته است، اظهار داشت: در این باره پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم و یا استان اقدام به پذیرش طلبه کرده ایم./9456/302/ب2

ارسال نظرات