۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۳۲۳۵۵۸
معاون سابق وزارت امور خارجه:

نادیده گرفتن خطوط قرمز به بهانه شکوفایی اقتصادی، کشور را دچار چالش می کند

خبرگزاری رسا ـ محمدی با بیان این که برخی بازی خورده ها بدون رعایت خطوط قرمز، به بهانه شکوفایی اقتصادی، کشور را دچار چالش جدی کرده اند، گفت: جبهه استکبار با هدف تسخیر مجلس شورای اسلامی و جایگاه رهبری در جامعه اسلامی وارد صحنه جنگ نرم سیاسی شده اند که نیازمند بصیرتمندی نخبگان است.
دكتر منوچهر محمدي مشاور وزير امور خارجه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، منوچهر محمدی معاون سابق وزارت امور خارجه کشورمان شب گذشته در بقعه متبرکه بی بی حسنیه تربت حیدریه با بیان این که علی رغم انجام تعهدات ایران در برجام، غربی ها خلف وعده کرده و به بهانه های واهی سعی در این خلف وعده دارند، گفت: کسانی که در فتنه 88 شکست خوردند، بار دیگر در دولت یازدهم میدان و عرصه را باز دیدند و تلاش می کنند تا با زیر پا گذاشتن خطوط قرمز نظام قرار داد ضعیف و ننگین برجام شکل بگیرد.


وی ادامه داد: امروز آمریکایی ها پا را فراتر گذاشته و به سراغ توان موشک های بالستیک ایران آمدند و سعی دارند تا با ارتباط دهی آن با قطعنامه سازمان ملل این توان را محدود کنند و متاسفانه تا کنون دولت به اشتباه خود اعتراف نکرده که نباید این میزان امتیاز به غربی ها می داد.


محمدی با بیان این که برخی بازی خورده ها بدون رعایت خطوط قرمز، به بهانه رفع تحریم ها و شکوفایی اقتصادی، انرژی هسته ای را دچار چالش جدی کرده اند، خاطر نشان کرد: جبهه استکبار با هدف تسخیر مجلس شورای اسلامی و جایگاه رهبری در جامعه اسلامی وارد صحنه شده و با مطرح کردن موضوعاتی چون اجرای برجام از سوی مجلس و اصلاح ارتباط با آمریکا وارد صحنه جنگ نرم سیاسی شده اند که نیازمند بصیرتمندی است. 

معاون اسبق وزارت امور خارجه با بیان این که انقلاب اسلامی ایران از مرزها فراتر رفته و تا آمریکای لاتین پیش روی کرده است، تصریح کرد: امروز همه نگاه های جهان به قدرت مقاومت و مقابله انقلاب اسلامی با جبهه استکبار است، همچنین برخی ها انقلاب را تمام شده می دانند و دوران فعلی را زمان حکومت کردن خود می خوانند اما این توهم محض است که سرانجامی ندارد.


وی با اشاره به گروه دیگر معتقد به حفاظت از انقلاب اسلامی و صدور آن به جهان تا رساندن پرچم به دست حضرت مهدی(عج) هستند، یادآور شد: انقلاب اسلامی نخستین پدیده ای بود که زنان نقش کلیدی و تاثیر گذار داشتند هم به این جهت که خودشان در صحنه حضور داشتند و هم مشوق حضور مردان در صحنه های مختلف انقلابی بودند و این نقش غیر قابل انکار و چشم پوشی است.


محمدی حوادث داخلی و خارجی را زمینه ساز برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواند و تاکید کرد: هر چه انقلاب اسلامی قدرتمندتر شود، شیطنت های جبهه استکبار برای سرنگونی آن بیش تر از گذشته خواهد شد./864/202/ب1

ارسال نظرات