۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۲۳۴۷۱

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ با صدور حکمی از سوی رییس کل دادگستری استان مرکزی، سرپرست جدید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری منصوب شد.
حجت الاسلام قاسم عبدالهي رييس كل دادگستري استان مركزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با صدور حکمی از سوی رییس کل دادگستری استان مرکزی عباس قاسمی امروز سه شنبه در اراک به عنوان سرپرست جدید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری منصوب شد.

 

حجت الاسلام قاسم عبدالهی رییس کل دادگستری استان مرکزی در این مراسم، گفت: پیشگیری از جرایم از تکالیف مهم قوه قضائیه است و بیشترین میزان فعالیت ها در این بخش باید با محوریت امور فرهنگی و اقدامات بازدرنده آموزشی با کمک همه دستگاه های متولی صورت بگیرد.


وی، یکی از موارد کنترل کاهش ورودی پرونده ها به محاکم قضائی را بحث پیشگیری از وقوع جرم خواند و گفت: استفاده آگاهانه از توان نهادهای تربیتی و فرهنگی و رسانه های جمعی در امور پیشگیری از جرم حائز اهمیت ویژه است.


شایان ذکر است، در این آیین که با حضور دادستان عمومی و انقلاب اراک و جمعی از معاونان و مدیران دادگستری کل استان مرکزی در حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی برگزار شد از خدمات ابوالفضل مجدد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تجلیل به عمل آمد./842/203/ب1

ارسال نظرات