۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۳۲۳۴۶۹
مشاور مدیر کل بنیاد شهید کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت بسیج همگانی برای تحقق شعار سال

خبرگزاری رسا ـ مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: همه ملت باید در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیج شده و با اقدامات عملی عرصه کشور را به روی تولید داخلی و خودکفایی بگشایند.
ديدار با خانواده شهيد گزارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان کرمانشاه ظهر امروز با خانواده شهید حسن گزارند دیدار کردند.


حجت الاسلام رشید مرادی مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا یادآور ایستادگی و اقتدار ملت ایران در مقابل ابرقدرت های دنیا است.


مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شهدا به دنبال استقلال و آزادی ملت ایران و کوتاه کردن دست اجانب از خاک و ناموس وطن بودند و در راه حفظ ارزش های دینی و اسلامی جان خود را فدا کردند.


وی بیان داشت: دیدار با خانواده های مکرم و معظم شهدا اندیشه های والای آن ها را تداعی بخشیده و در تداوم راه و حفظ آرمان های شهدا قدم های مردم و مسؤولان را صلابت می بخشد.


حجت الاسلام مرادی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد اظهار داشت: این شعار بیانگر عزم راسخ ملت ایران در ایستادگی و عدم وابستگی به ملل بیگانه و مستکبر جهان است.


مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه ملت باید در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیج شده و با اقدامات عملی عرصه کشور را به روی تولید داخلی و خودکفایی بگشایند.


حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور استاد حوزه علمیه نیز در این مراسم اذعان داشت: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب که کاملا به مسائل کشور احاطه دارند بارها بر خودکفایی و به اصطلاح امروزی اقتصاد مقاومتی تأکید داشته اند اما متأسفانه تا کنون اقدامات عملی مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.


استاد حوزه علمیه عنوان داشت: امید است که دولت در سال آینده قدم به مرحله اقدام و عمل نهاده و تأکیدات رهبر معظم انقلاب را بکار گیرند تا شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.


وی ادامه داد: امروز عده زیادی از جوانان کشور با مشکل بیکاری مواجه هستند و همین عامل موجب بالا رفتن سن ازدواج در این نسل و حتی بروز مشکلات روحی در بسیاری از جوانان شده است.


حجت الاسلام صرفی پور در پایان گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی بیکاری ریشه کن شده و تورم از بین می رود، همچنین با بازگشایی کارخانجات دیگر شاهد گرانی ها و ده ها مشکلات اقتصادی دیگر در کشور نخواهیم بود، امید است مردم و مسؤولان با تحقق این شعار کشور را به ثبات نسبی اقتصادی برسانند.


در پایان لازم به ذکر است شهید گزارند متولد سال 1340 بوده و در سال 62 در منطقه کامیاران در جریان درگیری با دشمنان به شهادت رسید./857/202/ب1

ارسال نظرات