۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۳۲۳۴۰۴
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی:

جامعه امروز نیازمند راهنمایی‌ها و راهبردهای رهبر معظم انقلاب است/ رسیدن به سعادت در گرو تبعیت از رهبری

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این‌که رسیدن به سعادت در گرو تبعیت از رهبری است، گفت: جامعه امروز نیازمند راهنمایی‌ها و راهبردهای رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام والسلمين کاظم صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در کلاس درس اخلاق که شامگاه شانزدهم فروروردین ماه در مسجد جامع قلهک برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای رهبری برای جامعه، گفت: همانند تمام جوامع اسلامی که در اعصار گوناگون از حضور رسول اکرم(ص) و انبیا و معصومین(ع) بهره برده‌اند، جامعه امروز نیز نیازمند حضور مقام معظم رهبری و راهبردهای گرانقدر ایشان است.

 

وی گفت: حضور رهبری همانند حضور کاپیتان کشتی است که بیمه کننده‌ سلامت مسیر و مقصد است.

 

وی افزود: این که برخی اشخاص فکر می‌کنند با ریاضت بدون حضور راهبر عاقبت بخیر می‌شوند اشتباه است، همان‌گونه که شیطان رجیم پس از 6 هزار سال عبادت خودکامه شده و از فرمان الهی سرپیچی کرد.

 

متولی حوزه علمیه امام خمینی(ره) گفت: افراد در رویارویی با بحث راهبری به دو دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول مطیع و همراه هستند و دسته‌ دوم تحمیل کنندگان خود و افکارشان به رهبری است که عزت دائم و جایگاه مقاومت را به برگ سبز واهی آمریکا می‌فروشند.

 

وی افزود: این دسته باید توجه داشته باشند چه رفیقان و همراهانی را برای طی کردن مسیر انتخاب می‌کنند زیرا ممکن است این همراهان سبب سقوطشان ‌گردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی همچنین با اشاره به نقش ایمان در رسیدن به سعادت گفت: ایمان روشن کننده‌ قلوب است و انسان می‌تواند با دوری از هوس‌های دنیوی و پیروی از حکمت خداوند در امر حضور رهبری به سعادت برسد./9599/202/ب2

ارسال نظرات