۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۳۲۳۲۸۰
امام جمعه رومشکان:

اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند همت دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رومشکان با بیان این که اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند همت دولت و ملت است، گفت: اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور از فشار تحریم ها است و سبب رونق اقتصادی می شود.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، امام جمعه رومشکان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: این نام گذاری نشان دهنده یک نوع دغدغه فکری رهبری است.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب همواره به فکر مشکلات اقتصادی، معیشت و گرفتاری مردم هستند، افزود: شعار سال نکات فراوانی برای ما به همراه دارد و باید به آن توجه شود.

 

حجت الاسلام جمیاری با بیان این‌که گلایه از عملکرد دولتمردان در راستای اقتصاد مقاومتی است، عنوان داشت: در سال های پیشین بیشتر شعار بوده و اقدام و عملی در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به اقدام و عمل برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اجرایی شدن این امر نیازمند وحدت، همدلی، تعامل و هم فکری است.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به فشار تحریم ها، اقتصاد مقاومتی را بهترین راه مقابله با آن دانست و گفت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید چشم از اقتصاد بیرونی برداشته شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر تقویت اقتصاد درونی، بیان کرد: با اشتغال زایی باید تولید داخلی و توان داخلی کشور را رونق بخشید.

 

حجت الاسلام جمیاری با بیان این که دولت به تنهایی نمی تواند در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اثرگذار باشد، اظهار داشت: برای رسیدن به رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی دولت و ملت باید نقش آفرینی کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که موفقیت دولت در عرصه های گوناگون مرهون هدایت رهبری و پشتیبانی ملت است، افزود: امروز نیز دولت موظف است مردم را به نگاه به بیرون امیدوار نکند.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به این که در طول تاریخ انقلاب ثابت شده است آمریکا هرگز با ایران سازگار نخواهد بود و همواره به دنبال ضربه زدن به کشور است، ادامه داد: باید چشم امید به بیگانگان نداشته باشیم و برای رونق اقتصادی کشور و مقابله با ضربه دشمن در عرصه اقتصادی خودمان وارد میدان شویم.

 

حجت الاسلام جمیاری بیان کرد: دولت و ملت باید همچون دیگر عرصه ها یکدل و یک صدا شوند وبا تکیه به توان داخلی و تولیدات داخلی کشور برای رسیدن به اقتصادی پویا گام بردارند./9459/302/ب1

ارسال نظرات