۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۳۲۳۲۷۲

توزیع 400 هزار بروشور و منشورات فرهنگی نوروزی در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز 400 هزار بروشور و منشورات فرهنگی بین زائران و مسافران نوروزی توزیع کرد.
جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، در ایام نوروز 95 که خیل کثیری از عاشقان و منتظران امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) از سراسر ایران اسلامی به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند، واحد روابط عمومی و بین الملل این مکان مقدس برای اطلاع رسانی برنامه‌ها، شماره تلفن‌های ضروری، نقشه‌ها و ... اقدام به توزیع بروشور و منشورات فرهنگی کرد.

 

سه باجه اطلاع‌رسانی با عنوان «از ما بپرسید» مستقر در درب‌های اصلی مسجد مقدس جمکران برای خدمات دهی به عموم زائرین و یک باجه مقابل مسجد مرمر در صحن جامع مهدوی برای خدمات دهی به زائرین خواهر اختصاص یافت و این مراکز از بیست و هشتم اسفندماه 94 لغایت سیزدهم فروردین ماه 95 به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند.

 

در این باجه‌ها که از سوی واحد روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی شده بود بیش از 100 هزار بروشور با عنوان «راهنمای زائر» و همچنین 300 هزار پوستر «به سوی ظهور» بین مسافرین و زائرین نوروزی توزیع شد.

 

در بروشورهای «راهنمای زائر» به موضوعاتی پیرامون جایگاه، منزلت و ارزش شهر مقدس قم از نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ویژگی‌های مسجد مقدس جمکران از دیدگاه مراجع عظام تقلید و تاریخچه این مکان مقدس پرداخته شده است.

 

چگونگی اقامه نمازهای تحیت(احترام) مسجد مقدس جمکران و نماز امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و نکاتی که زائرین باید به آن توجه کنند در این بروشور اطلاع‌رسانی شده بود.

 

300 نفر ساعت در طول 15 روز فعالیت نوروزی در این چهار باجه اطلاع رسانی فعالیت داشتند و علاوه بر آن، واحد روابط عمومی و بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) نیز در غرفه‌های خود اقدام به توزیع بروشور «راهنمای زائر» و پوستر «به سوی ظهور» مسجد مقدس جمکران کرد.

 

همچنین واحد روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران نیز در باجه‌های اطلاع‌رسانی بروشورهای حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در ایام نوروز را توزیع کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم نیز با توزیع بروشورهای مسجد مقدس جمکران در 17 استراحتگاه موقت نوروزی به اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی، اعمال و ... این مکان مقدس پرداخت.

 

در باجه مرکزی اطلاع‌رسانی مسجد مقدس جمکران که در ورودی باب الشهاده واقع شده بود با ارسال فایل از طریق بلوتوث به تلفن‌های زائرین، تاریخچه، اعمال، نقشه، تلفن‌های ضروری و ... این مکان مقدس ارائه می‌شد./907/102/ب2

ارسال نظرات