۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۳۲۳۰۵۴
حجت الاسلام حسینی نژاد مطرح کرد؛

مصوبات مجمع نمایندگان طلاب برای تحقق مطالبات رهبری/ نباید اجازه داد استاد غیر انقلابی در حوزه تربیت شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم از تشکیل اولین جلسه برای پیگیری مطالبات رهبری در جلوگیری از نفوذ دشمن در حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: همه کمیسیون‌ها و کارگروه‌ها برای جلوگیری از نفوذ دشمن به حوزه‌های علمیه تشکیل و مأموریت هر یک مشخص شده است.
حجت الاسلام حسيني نژاد
حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی مدیران و کمیسیون سیاسی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم جهت پیگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث انقلابی‌گری در حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: این جلسه مصوبات خوبی داشت.
رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ادامه داد: در مجمع نمایندگان طلاب آمادگی خواهیم داشت که اجرای منویات، راهکارهای اجرایی و کارگروه‌هایی جهت برنامه‌ریزی به طرق شناسایی و اجرای منویات ایشان نسبت به انقلابی ماندن حوزه و انقلابی تربیت کردن حوزویان داشته باشیم و بتوانیم در این زمینه راه‌های عملیاتی کردن را به نحو احسن استخراج کنیم.
حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: پیشنهاداتی به مقامات ارشد حوزه و به شورای عالی برای هماهنگی بیشتر با حوزه‌های علمیه ارائه شده است؛ در سال 95 بنا بر آن شد که راه‌های اجرایی عملیاتی کردن سخنان رهبر معظم انقلاب پیگیری شود که اولین جلسه به احتمال زیاد بیستم فروردین برگزار می شود.
وی ابراز داشت: اولین جلسه برگزار شده مصوباتی هم داشت که تشکر از رهبر معظم انقلاب و اعلام آمادگی همه کمیسیون‌ها و کارگروه‌ها و مشخص شدن مأموریت‌های آنها از مصوبات این جلسه بود.
رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم هشدار رهبر معظم انقلاب برای مقابله با جریان سکولار در حوزه‌های علمیه را بسیار بجا و به موقع توصیف کرد و گفت: اشراف رهبر معظم انقلاب همه جهات نفوذ در مراکز مختلف مانند حوزه‌های علمیه را رصد می‌کند.
حجت الاسلام حسینی نژاد یکی از آفت‌های بزرگ انقلاب اسلامی را بی‌تفاوت شدن کسانی دانست که باعث پیروزی انقلاب شده‌اند و افزود: اگر انقلابیون اولیه اظهار بی تفاوتی به انقلاب داشته باشند دیگر کسی به انقلاب توجهی نخواهد کرد و این بزرگ ترین خطری است که ممکن است انقلاب را تهدید کند.
وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در جریان نفوذ دشمن به سازمان‌ها، نهادها و حوزه‌های علمیه باید از خود عکس العمل نشان دهند و نگذراند حتی در گوشه‌ای از حوزه نفوذ این خطرات احساس شود و اساتید غیر انقلابی رشد و نمو کنند و جذب شوند بلکه باید اساتید و طلاب انقلابی موارد خطرناک را شناسایی و آن‌ها را از گردونه خارج کنند./836/ت302/ج
ارسال نظرات