۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۲۳۰۳۱
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

مسؤولان شعار سال را در برنامه و دستور کار خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که مسؤولان در حوزه اقتصاد مقاومتی وظیفه سنگینی بر دوش دارند، گفت: مسؤولان باید شعار سال را در برنامه و دستور کار خویش قرار دهند و در این زمینه برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به مناسبت ها، وضعیت و اهداف دشمنان نام های سال را مشخص می کنند.

 

وی با بیان این که هدف از نام گذاری شعار سال توجه دولت و ملت به مسائل مهم و روز کشور است، افزود: رهبری با نام گذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر اقتصاد و راهکارهای اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.

 

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد و توجه به مقاومتی بودن آن اظهار داشت: این امر برای ما نکات مهمی را دربر دارد و هدایت مردم و مسؤولان است.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که موفق شدن در حوزه اقتصادی زمانی به نتیجه می رسد که بتوانیم روی پای خویش بایستیم و به توان داخلی خویش تکیه کنیم، اظهار داشت: در این راستا باید تولیدات داخلی و توان داخلی خویش را تقویت کنیم.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور یادآور شد: امروز دشمن با وجود توافق نیز به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

 

وی با بیان این که در جهت رونق اقتصادی نباید چشم به بیرون داشت، افزود: برای رشد اقتصادی و پیشرفت اقتصادی کشور باید برنامه های اقتصادی در درون کشور را پیگیری کرد.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر تکیه به تولیدات داخلی کشور بیان داشت: با تکیه بر تولید با کیفیت محصول می توان توان داخلی کشور را تقویت و شاهد رونق اقتصادی شد.

 

وی با تأکید بر این که در حوزه اقتصادی باید جلوی وارداتی که بر اقتصاد کشور ضربه می زند، گرفته شود و از ورود کالاهای قاچاق جلوگیری کرد، افزود: غفلت در این زمینه موجب ضربه زدن به مردم می شود.

 

حجت الاسلام مبلغی با تأکید بر ضرورت وجود برنامه های اقتصادی و منسجم در داخل کشور خاطرنشان کرد: در این حوزه و برطرف شدن مشکلات اقتصادی باید اقدام و عمل جدی صورت گیرد.

 

وی اقدام و عمل را امری حیاتی و دور از شعار و تبلیغ دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری سال به صورت واضح تأکید کردند که به دور از شعار گام های مؤثری در حوزه اقتصادی برداشته شود.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که مسؤولان در حوزه اقتصاد مقاومتی وظیفه سنگینی بر دوش دارند، گفت: مسؤولان باید شعار سال را در برنامه و دستور کار خویش قرار دهند و در این زمینه برنامه ریزی دقیقی داشته باشند./9459/302/ب1

ارسال نظرات