۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۳۲۳۰۲۳
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

افتتاح سطح 3 مدرسه علمیه محدثه بروجرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان از افتتاح سطح سه مدرسه علمیه خواهران بروجرد خبر داد و گفت: این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید 15 طلبه به صورت حضوری پذیرش می کند.
مدرسه علميه خواهران

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در استان 10 مدرسه علمیه در سطح یک و سه مدرسه علمیه در سطح سه فعالیت می کند.

 

وی با بیان این که برخی مدارس در سطح دو و یک فعالیت می کنند، افزود: مدرسه علمیه محدثه بروجرد امسال مجوز پذیرش طلبه در سطح سه را دارد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به راه اندازی سطح سه مدرسه علمیه خواهران بروجرد اظهار داشت: زمینی به مساحت دو هزار متر مربع برای ساخت این مدرسه درنظر گرفته شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت سه مدرسه علمیه خواهران در سطح سه حوزوی در استان لرستان افزود: این مدراس در شهرستان های خرم آباد، دورود و بروجرد مشغول فعالیت هستند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: مدرسه علمیه دورود در رشته تخصصی فقه و اصول و مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد نیز در رشته تخصصی تفسیر فعالیت دارند.

 

وی در ادامه عنوان داشت: مدرسه علمیه محدثه بروجرد نیز در سال تحصیلی جدید در رشته کلام اسلامی در سطح سه پذیرش خواهد داشت.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مدارس علمیه سطح سه خرم آباد و دورود به صورت حضوری و غیر حضوری 30 نفر پذیرش دارند، گفت: در این مدارس علمیه 15 نفر به صورت حضوری و 15 نفر نیز غیر حضوری پذیرش می شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پذیرش طلاب در سطح سه رشته کلام اسلامی و در مدرسه علمیه محدثه بروجرد به صورت حضوری انجام خواهد شد.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: به مناسبت سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه محدثه بروجرد 15 طلبه در سطح سه به صورت حضوری پذیرش می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات