۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۳۲۲۹۴۳

جشن میلاد حضرت فاطمه در حوزه علمیه سنقر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن میلاد حضرت فاطمه با حضور طلاب و روحانیان و خانواده های آن ها در حوزه علمیه سنقر برگزار شد.
ولادت حضرت فاطمه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) عصر چهارشنبه با حضور طلاب و روحانیان و خانواده های آن ها در حوزه علمیه شهرستان سنقر برگزار شد.


حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در این مراسم اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) از برترین زنان عالم و بهترین الگوی دختر و همسر و مادر کامل در جهان هستی است.


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر تصریح کرد: ولایتمداری و دفاع از مقام ولایت و ایستادگی بر حق و حقیقت تا پای جان با حفظ تمام شئونات اسلامی از ویژگی های منحصر بفرد حضرت فاطمه زهرا (س) است که چه مردان و چه زنان مسلمان با تبعیت از این سیره خواهند توانست به جایگاهی رفیع دست یابند.


وی خاطرنشان کرد: توجه خانواده ها به سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام افزون بر اینکه رنگ و بوی الهی به زندگی زمینی انسان ها می بخشد، بلکه شیرینی زندگی زوج ها را دوچندان می کند.


حجت الاسلام بنی عامریان گفت: خانواده ها باید افزون بر پایبندی به فرامین الهی و تبعیت از دستورات دین، فرزندان خود را پایبند به این ارزش ها پرورش دهند و با الگوهای مناسب و کامل دین آشنا کنند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر بیان داشت: زندگی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) نمونه زندگی اسلامی و کامل و روابط حسنه زن و شوهر در اسلام بوده و امید است زوج های جوان با تمسک جستن به دین و بهره گیری از سبک زندگی آن ها به زندگی آرمانی و به دور از تمتعات دنیوی دست یابند و هدف خود را به کسب رضای الهی پیوند زنند.


وی در پایان با تأکید بر لزوم نقش آفرینی زنان در گرمی کانون خانواده ها اظهار داشت: زنان در خانواده نقشی اساسی و بی نظیر ایفا می کنند که موجب رشد و تعالی اعضای خانواده شده و به سعادتمند شدن فرزندان و همسر خود کمک می کنند./857/202/ب1

ارسال نظرات