۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۲۲۹۱۶
مدیر مدرسه الغدیر اهواز خبر داد؛

پذیرش بیش از 60 طلبه در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه الغدیر اهواز با اشاره به شرایط ویژه این مدرسه برای پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید، گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 60 طلبه در پایه اول مشغول تحصیل شوند.
حوزه علميه

حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد، مدیر مدرسه الغدیر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید، گفت: این مدرسه ظرفیت پذیرش بیش از 60 طلبه در سال تحصیلی جدید را دارا است.

 

مدیر مدرسه الغدیر اهواز با اشاره به این که پذیرش در این مدرسه فقط در واحد برادران صورت می گیرد، افزود: با توجه به رشد و توسعه مدرسه احساس شد تا از داوطلبان و علاقه مندان با مدرک تحصیلی دیپلم پذیرش صورت گیرد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که ثبت نام داوطلبان برای سال تحصیلی جدید از 4 بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا 20 فروردین ادامه دارد، اظهار داشت: احتمال تمدید وجود داشته و علاقه مندان با مراجعه به سایت مرکزی حوزه های علمیه کشور با شرایط ثبت نام آشنا شوند.

 

وی با اشاره به این که برای ثبت نام و پذیرش افزون بر شرایط عمومی مندرج و مشترک در میان همه حوزه ها شرایط خاصی برای هر حوزه وجود دارد، خاطرنشان کرد: در مدرسه الغدیر با توجه به این که تدریس به زبان عربی صورت می گیرد پذیرش طلبه از میان داوطلبان متکلم به زبان عربی صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام سلامت نژاد در ادامه سخنان خود داشتن مدرک تحصیلی دیپلم یا اخذ آن تا پایان شهریور 95 به همراه معدل درسی بالای 16 را از دیگر شرایط اختصاصی مدرسه الغدیر ذکر و تصریح کرد: پذیرش از میان برادران متولد سال 75 به بالا صورت خواهد گرفت.

 

این مقام مسؤول با اشاره به مزایای مدرسه الغدیر خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های علمی و مشاوره در طول سال تحصیلی، استفاده از کتابخانه و سالن مجهز آن، تدریس به زبان عربی و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر سطوح حوزوی از امتیازات و مزایای ویژه مدرسه الغدیر اهواز است.

 

مدیر مدرسه الغدیر اهواز گفت: این مدرسه مجوز ادامه تحصیل در سطح 1 و 2 حوزه را کسب کرده است و داوطلبان امکان ادامه تحصیل در پایه های هفتم تا دهم را دارند./9456/302/ب1

ارسال نظرات