۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۲۲۸۳۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

روز جمهوری اسلامی تحت‌الشعاع تعطیلات نوروزی قرار نگیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر گرامیداشت دوازدهم فروردین، گفت: باید روز جمهوری اسلامی از مظلومیت خارج شده و تحت‌الشعاع تعطیلات نوروزی قرار نگیرد.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دومین نشست ستاد گرامیداشت 12 فروردین استان خراسان شمالی که در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، با اشاره به اینکه متأسفانه دوازدهم فرودین ماه، روز جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده است، گفت: دوازدهم فرودین ماه روز تثبیت حقانیت جمهوری اسلامی بوده و می‌بایست مراسم آن باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظهر کامل اسلام ناب و دوازدهم فروردین سالروز تثبیت این حقیقت مهم است، اظهار کرد: همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند دوازدهم فروردین از بزرگ‌ترین اعیاد مذهبی ما بوده و باید برای گرامیداشت آن تلاش و فعالیت بیشتری شود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه متأسفانه روز جمهوری اسلامی به خوبی در بین مردم جا نیفتاده است، خاطرنشان کرد: نباید دوازدهم فروردین‌ماه تحت‌الشعاع تعطیلات نوروزی قرار گیرد.

وی افزود: مردم مسلمان ایران در دوازدهم فروردین‌ماه سال 58 حماسه بزرگی خلق کرده و به نظام جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند از این‌رو نباید این روز بزرگ زیر سایه تعطیلات نوروزی قرار گیرد.

به گفته رییس ستاد گرامیداشت دوازدهم فروردین‌ماه استان خراسان شمالی در این زمینه می‌بایست امت علاقه‌مند به اسلام و انقلاب روز جمهوری اسلامی را گرامی داشته و از مظلومیت خارج کنند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: متأسفانه اهالی رسانه و مطبوعات نیز در این ایام بیشتر به مسائل نوروزی و سفرهای مردم پرداخته و کمتر به اهمیت روز جمهوری اسلامی می‌پردازند که باید این رویه تغییر کند.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام مقدس اسلامی در دوازدهم فروردین‌ماه سند خورد و تثبیت شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی تنها انقلاب دنیا بود که بلافاصله بعد از پیروزی، در همه‌پرسی عمومی عصاره اصلی خود را به تثبیت رساند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه اگر ارزش یوم‌الله دوازدهم فروردین‌ماه از بیست و دوم بهمن‌ماه بیشتر نباشد کمتر نیست، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دوازدهم فروردین‌ماه را روز زنده شدن اسلام و از بابرکت‌ترین روزهای تاریخ دانستند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت این روز است.

این مسؤول اضافه کرد: حضور 68 درصدی مردم استان خراسان شمالی در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن‌ماه سال گذشته نشان داد که مردم استان می‌توانند در دوازدهم فروردین‌ماه نیز چنین حماسه‌ای خلق کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظهر کامل اسلام واقعی و دوازدهم فروردین‌ماه روز تثبیت این حقایق است، افزود: ملت ایران در این روز عصاره انقلاب را آشکار کرده و با حضور خود بر تثبیت انقلاب و نظام اسلامی مهر محکمی زدند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در این روز ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر اساس آرای اکثریت مردم شکل گرفت و نظام بابرکت جمهوری اسلامی متولد شد که از این طریق نور اسلام ناب محمدی پس از گذشت چندین قرن در ایران اسلامی و سراسر جهان متجلی شد./9314/202/ب1

ارسال نظرات