۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۲۲۴۱۱
در قالب طرح «آرامش بهاری» صورت گرفت؛

اعزام 50 مبلغ دینی به 20 بقعه متبرکه استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اعزام 50 مبلغ دینی به بقاع متبرکه مجری طرح «آرامش بهاری» خبر داد و گفت: 35 مبلغ از شهر قم و 15 نفر از اساتید مبلغ استان در طرح آرامش بهاری خدمت ‌رسانی می ‌کنند.
طرح آرامش بهاري

حجت الاسلام مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به آغاز طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه شاخص این استان از امروز اظهار داشت: این طرح از 28 اسفندماه تا 15 فروردین ماه در استان با هدف تبدیل بقاء متبرکه به قطب فرهنگی و ارائه خدمات متنوع به زائران اجرا می‌شود.

 

وی با بیان این که در قالب این طرح برنامه های متنوع و مختلفی در سطح بقاع متبرکه برگزار می شود، اظهار داشت: برپایی خیمه های معرفت و اعزام مبلغان آموزش دیده به بقاع متبرکه از مهم ترین اقدامات اداره کل اوقاف استان در راستای اجرای طرح «آرامش بهاری» است.

 

حجت الاسلام عزیزی برگزاری ویژه برنامه لحظه تحویل سال در 20 بقعه متبرکه استان را یکی از محوری ترین برنامه های طرح «آرامش بهاری» دانست و گفت: همزمان با لحظه تحویل سال برنامه های مختلف فرهنگی، سخنرانی و جشن و شادی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اعزام 50 مبلغ دینی به بقاع متبرکه مجری طرح «آرامش بهاری» خبر داد و گفت: 35 مبلغ از شهر قم و 15 نفر از اساتید مبلغ استان در طرح آرامش بهاری خدمت ‌رسانی می ‌کنند.

 

این مقام مسؤول پاسخ گویی به سؤالات شرعی و شبهات دینی، مشاوره، برپایی نماز جماعت و سخنرانی را از مهم ترین وظایف مبلغان دینی اعزام شده به بقاع متبرکه دانست و ابراز داشت: بیشترین خدمات مبلغان دینی در قالب خیمه های معرفت برپاشده در بقاع متبرکه به مردم و زائران ارائه می شود.

 

وی با اشاره به تفاوت طرح آرامش بهاری با سال های گذشته، اظهار داشت: در سال جاری آموزش هر استان با دیگر استان ها متفاوت بوده و مبلغان به نحو ویژه آموزش داده شده اند، همچنین مبلغان بانو نیز در این طرح حاضر خواهند بود.

 

حجت الاسلام عزیزی راه اندازی غرفه کودک، غرفه چند رسانه‌ای ویژه والدین و ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» را از دیگر برنامه های جانبی این طرح در بقاع متبرکه دانست و افزود: پیش بینی می شود بیش از یک میلیون نفر از بقاع متبرکه استان بازدید به عمل آورند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در پایان به تمهیدات اندیشیده شده در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و بیان داشت: نظارت‌های لازم نیز بر مکان‌های میزبان اجرای این طرح انجام می‌شود./9457/302/ب2

ارسال نظرات