۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۲۲۰۳۵
مدیر حوزه علمیه عنبرآباد:

بودجه های اختصاصی به قرآن بسیار ناچیز است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه عنبرآباد با بیان این که بودجه های اختصاصی به قرآن بسیار کم است، گفت: مسؤولان مربوطه باید در این راستا همت کنند و به دنبال چاره اندیشی باشند.
 قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام سید محمد توکلی مدیر حوزه علمیه عنبرآباد، پیش از ظهر امروز در جشن قرآن و نماز اظهار کرد: یکی از نام های قیامت یوم الحسره است و یکی از نعمت های خداوند عمر ماست که باید کمال استفاده را از آن برد تا در قیامت دچار حسرت نشویم.


وی افزود: وقت در حال سپری شدن است و ما باید از آن برای احیا کردن قرآن کمال استفاده را ببریم.


حجت الاسلام توکلی بیان کرد: بودجه های اختصاصی به قرآن بسیار کم است و مسؤولان باید در این زمینه چاره ای بیندیشند.


مدیر حوزه علمیه عنبرآباد در ادامه با تشکر از مسؤولان موسسه قرآنی امیرالمومنین تصریح کرد: دغدغه این بزرگواران ستودنیست و همه ما باید آنها را حمایت کنیم.


امام جمعه موقت عنبرآباد افزود: برقرای امنیت، کم شدن معضلات و مشکلات در سایه آموزش و عمل به دستورات قرآن کریم است.


وی خاطرنشان کرد: آدمی با انحراف از مسیر ارتباط با معبود خود و توجه صرف به او، به جاده خودبینی و توجه به خویشتن گام نهاده و با معطوف ساختن عواطف فطری به خویشتن، تصویری کاذب با احساس لذتی کاذب تر از حیات خود ساخته که موقتی بوده و با زوال آن موجبات تنیدگی و احساس پوچی برای او فراهم می شود.


حجت الاسلام توکلی یادآور شد: خداوند با عمل به رهنمودهای قرآن درهای برکات آسمان و زمین را بر مردم گشوده و ناآرامی، ناراحتی، تلخ کامی، ضدیت، نفاق و اضطراب از جامعه رخت برجسته و همه انسان ها در کمال رفاه و آسایش بسر می برند و هیچ اضطراب و تشویشی نخواهند داشت.


وی گفت: همچنین در منابع اسلامی به رعایت حد اعتدال بین نیازهای جسمی و روحی تأکید شده که خود به آرامش می انجامد و قرآن اساساً برای هدایت مردم به راه درست و آموزش روش های جدید تفکر و رفتارهای بهنجار که منجر به کمال انسانی است./9709/102/ب1

ارسال نظرات