۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۳۲۱۹۷۵

المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کرمانشاه از برگزاری المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران کرمانشاه خبر داد و گفت: هشت نفر برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.
آزمون

خانم بابایی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری المپیاد علمی در میان طلاب خواهر مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: خواهران طلبه با شرکت در این المپیاد، آموخته های علمی خود را محک زدند.


معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کرمانشاه بیان داشت: ایجاد فضای رقابتی سالم بهترین مشوق طلاب برای پیشرفت و ارتقای سطح علمی آن ها است و حوزه علمیه نیز با برگزاری المپیاد علمی این هدف را دنبال می کند.


بابایی یادآور شد: برگزاری این طرح و المپیادهای علمی موجب ارزیابی، شناخت و رفع نقایص سیستم آموزشی و بهبود نظام آموزشی در حوزه های علمیه می شود.


وی تصریح کرد: طلاب با شرکت در این المپیاد افزون بر آگاهی از سطح آموخته ها و معلومات خود، با کسب مقام های برگزیده به مسابقات کشوری راه می یابند.


معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کرمانشاه اظهار داشت: در سال جاری سهم استان کرمانشاه برای حضور در مسابقات کشوری هشت طلبه است که با برگزاری المپیاد استانی، این هشت نفر برگزیده شده و در المپیاد علمی کشوری حضور می یابند.


وی اذعان داشت: در سال جاری یکی از طلاب مدرسه علمیه شهرستان صحنه عنوان نخست مسابقات استانی را کسب کرد که لازم به ذکر است همین خواهر طلبه در المپیاد علمی سال گذشته نیز موفق به کسب مقام اول شد.


بابایی خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این مسابقات در تاریخ 27 فروردین ماه 95 با حضور طلاب منتخب برگزار می شود.


معاون آموزش حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در پایان گفت: امید است که برگزاری چنین مسابقاتی سبب پیشرفت تحصیلی و موفقیت طلاب شده و انگیزه ای دوچندان برای یادگیری در میان طلاب ایجاد کند./857/302/ب1

ارسال نظرات